Wracając jeszcze do Tigry, o której pisałeś. Plusem tych samochodów jest to, że są zbudowane na bazie Corsy więc nie ma problemu z częściami zamiennymi jeśli takie chciałbyś przy eksploatacji stosować, a i pomimo relatywnie małej popularności tego samochodu (w przeciwieństwie do pierwszej generacji, którą sam miałem ) kwestie serwisowe nie powinny być dla przeciętnego mechanika problemem. Bywa nim natomiast dach - hard top otwierany elektrycznie potrafi zaciąć się w połowie otwierania bez szczególnej przyczyny. Podobno "ten typ tak ma". Przy silniku 1,4 Tigra Twin Top ma bardzo zbliżone osiągi do Roadster'a 82 KM. Odsyłam do Motoru 24/2011
Charly
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson