Panowie można by tak długo czy vw czy fiat, zależy co kto lubi jeden woli teściową a drugi córkę Porównanie jakości do ceny to indywidualne podejście.
Golf VI w podstawie 1.2 tsi 105KM w salonie cena 57tys. zł.
Fiat brawo podstawa 1.4 16V 90KM w salonie cena 51tys. zł.
To nie wiem czy aż taka różnica żeby biec do salonu po fiata bo taka okazja.
Rozumiem VII zaczyna się od 61tys.zł ale on już jest na nowej płycie podłogowej MQB
a to inna historia.
PKO napisał pękanie głowicy tak i owszem A3 2.0tdi 2005r i przy 162tys przebiegu robiłem
głowice, jak nie egr to elektryka, rozrusznik i takie tam pierdoły .Golf V 2.0tdi 2007r 151tys. wymiana pompy paliwa a tak to nic jezdzi jak nowy. Po 2008r z głowicą spokój
I jak miałbym kupić jeszcze raz używany a3 lub golfa V wybrałbym golfa, bo co do komfortu jazdy jej nie ustępuje audi ma bardziej twardsze zawieszenie od golfa a tak poza tym nie zauwazyłem żeby miał lepiej wykończone wnetrze niż golf.
A cena nowego A3 a golf V z tego samego rocznika to przepaść
Golf VI w podstawie 1.2 tsi 105KM w salonie cena 57tys. zł.
Fiat brawo podstawa 1.4 16V 90KM w salonie cena 51tys. zł.
To nie wiem czy aż taka różnica żeby biec do salonu po fiata bo taka okazja.
Rozumiem VII zaczyna się od 61tys.zł ale on już jest na nowej płycie podłogowej MQB
a to inna historia.
PKO napisał pękanie głowicy tak i owszem A3 2.0tdi 2005r i przy 162tys przebiegu robiłem
głowice, jak nie egr to elektryka, rozrusznik i takie tam pierdoły .Golf V 2.0tdi 2007r 151tys. wymiana pompy paliwa a tak to nic jezdzi jak nowy. Po 2008r z głowicą spokój
I jak miałbym kupić jeszcze raz używany a3 lub golfa V wybrałbym golfa, bo co do komfortu jazdy jej nie ustępuje audi ma bardziej twardsze zawieszenie od golfa a tak poza tym nie zauwazyłem żeby miał lepiej wykończone wnetrze niż golf.
A cena nowego A3 a golf V z tego samego rocznika to przepaść