F2 szybko paruje wewnatrz ze wzgledu na mala przestrzen komory posazerskiej...zwlaszcza gdy wsiadasz do auta zmokniety lub spocony
Jesli dziala Ci klima (i wogole masz klime w aucie) to wlacz ja, a osuszy powietrze wewnatrz (nie wszyscy wiedza, ze klime mozna wlaczyc nawet gdy ogrzewanie ustawione jest na maksa. Wowczas powietrze lecace z kratek bedzie cieple ale suche ! Sprawdza sie to super.)
Jesli natomiast auto paruje Ci od wewnatrz nawet gdy stoi puste (bez osob wewnatrz) to sprawdz czy nie masz mokro pod dywanikiem pod nogami pasazera. Czytalem, ze zatkanie jakims tam rurek (od klimy chyba) owocuje "moczeniem sie auta wewnatrz", wlasnie pod dywanikiem pasazera. Jesli tak masz to poszukam Ci info jak "przepachac" te zatkana rurke...
Jesli dziala Ci klima (i wogole masz klime w aucie) to wlacz ja, a osuszy powietrze wewnatrz (nie wszyscy wiedza, ze klime mozna wlaczyc nawet gdy ogrzewanie ustawione jest na maksa. Wowczas powietrze lecace z kratek bedzie cieple ale suche ! Sprawdza sie to super.)
Jesli natomiast auto paruje Ci od wewnatrz nawet gdy stoi puste (bez osob wewnatrz) to sprawdz czy nie masz mokro pod dywanikiem pod nogami pasazera. Czytalem, ze zatkanie jakims tam rurek (od klimy chyba) owocuje "moczeniem sie auta wewnatrz", wlasnie pod dywanikiem pasazera. Jesli tak masz to poszukam Ci info jak "przepachac" te zatkana rurke...