OK wiec tak ceny czesci sa praktycznie idetyczne w kazdym Smart Centre na naszym globie...wiec tyle samo kosztuje w UK co i w PL. Uszczelka pod glowice to ok 100zl, zawory wydechowe 23zl/szt, komplet uszczelniaczy nie wiecej niz 60zl co daje razem do kupy nie wiecej niz 230zl. To nie ceny z kosmosu, a ze Smart Centre. Jesli ktos ma jeszcze watpliwosci to moge zalaczyc scan faktury zakupu powyzszych czesci.
Zadzwoncie do Smart Centre to sie sami przekonacie...
Szczerze mowiac tez bylem zaskoczony niskimi cenami w Smart Centre. Dla porowniania jeden zawor wydechowy do Peugeota w serwiscie kosztuje ok 200zl !
Matekk: Aby wyciagnac glowice trzeba po prostu zdjac tylny zderzak (7 srub), belke pod nim (6 srub) i juz masz praktycznie silnik na wierzchu. Mozna tez odkrecic tylna klape co z pewnoscia ulatwi dostep. Potem leci tlumik, turbina, z gory kolekor ssacy, termostat oraz rury z i do intercoolera. Potem cewki z kablami, pokrywa glowicy, kolo z lancuszkiem rozrzadu i sama glowica.
Moment dokrecania glowicy to 21Nm +90stopni+90stopni....dwie sruby na skraju glowicy od strony lancuszka dokreca sie znacznie slabiej, ale nie pamietam dokladnie ile Nm (moge sprawdzic w instrukcji).
Aha jak ktos potrzebuje pogadac co i jak to mozna mnie lapac wieczorami na skype (nick: waflo77) ale prosze napisac, ze w sprawie Smarta bo inaczej ignoruje wywolania od nieznajomych....
Jeszcze jedna rada. Troche ciezko dostac sie do srub mocujacych kolektor ssacy do glowicy. Jesli odkreci sie prawa lape silnika i opusci silnik troche (na lewarku) to mozna uzyskac okolo 10 cm luzy z gory silnika co pozwoli na swobodny dostep do srub.
Zadzwoncie do Smart Centre to sie sami przekonacie...
Szczerze mowiac tez bylem zaskoczony niskimi cenami w Smart Centre. Dla porowniania jeden zawor wydechowy do Peugeota w serwiscie kosztuje ok 200zl !
Matekk: Aby wyciagnac glowice trzeba po prostu zdjac tylny zderzak (7 srub), belke pod nim (6 srub) i juz masz praktycznie silnik na wierzchu. Mozna tez odkrecic tylna klape co z pewnoscia ulatwi dostep. Potem leci tlumik, turbina, z gory kolekor ssacy, termostat oraz rury z i do intercoolera. Potem cewki z kablami, pokrywa glowicy, kolo z lancuszkiem rozrzadu i sama glowica.
Moment dokrecania glowicy to 21Nm +90stopni+90stopni....dwie sruby na skraju glowicy od strony lancuszka dokreca sie znacznie slabiej, ale nie pamietam dokladnie ile Nm (moge sprawdzic w instrukcji).
Aha jak ktos potrzebuje pogadac co i jak to mozna mnie lapac wieczorami na skype (nick: waflo77) ale prosze napisac, ze w sprawie Smarta bo inaczej ignoruje wywolania od nieznajomych....
Jeszcze jedna rada. Troche ciezko dostac sie do srub mocujacych kolektor ssacy do glowicy. Jesli odkreci sie prawa lape silnika i opusci silnik troche (na lewarku) to mozna uzyskac okolo 10 cm luzy z gory silnika co pozwoli na swobodny dostep do srub.