Moment dokrecania srub mocujacych kola nie jest tak bardzo istotny...czy to bedzie 80Nm czy 120Nm to pewnie roznicy to zadnej nie zrobi dlatego uzywania klucza dynamometrycznego do dokrecania kol to troche przesada. Oczywiscie jak sie za slabo dokreci to sie kolo samo odkreci ale wykonywanie dokladnego pomiaru sily przy dokrecaniu nie jest potrzebne.
Tak na marginesie 100Nm to dosc sporo...mysle, ze gosc podal te wartosc tak po prostu z glowy. Byc moze wlasnie na taka sile ustawiony ma klucz pneumatyczny do dokrecania kol...i pewnie z taka sama sila dokreca kola we wszystkich autach.
Ja osobiscie mam dwa takie klucze dynamometryczne ale uzywam je tylko przy specjalistycznych naprawach silnika, a nie do dokrecania kol
Sprawdzilem, instrukcja serwisowa podaje sile 110Nm.
Tak na marginesie 100Nm to dosc sporo...mysle, ze gosc podal te wartosc tak po prostu z glowy. Byc moze wlasnie na taka sile ustawiony ma klucz pneumatyczny do dokrecania kol...i pewnie z taka sama sila dokreca kola we wszystkich autach.
Ja osobiscie mam dwa takie klucze dynamometryczne ale uzywam je tylko przy specjalistycznych naprawach silnika, a nie do dokrecania kol
Sprawdzilem, instrukcja serwisowa podaje sile 110Nm.