(25.11.2013, 16:07)chadie napisał(a): @kuri3
Twój post, a raczej jego część, dotycząca tych 500zł tak wyprowadziła mnie z równowagi, że pojechałem i zrobiłem Tomkowi (mechanikowi) taką awanturę że aż muszę Ci ........podziękować
Wezwał Włocha na miejsce, zrobił uszczelniacze półosiek, wymienili gałki i sworznie z przodu i wszystkie płyny eksploatacyjne. Wymyli ten STARY (na pewno - konsystencję miał lepiku) olej pod coolerem. Części płacił Giannetto a robota kosztowała mnie flaszkę.
Wywaliłem EGR wg instrukcji: http://smartklub.pl/t-demontaz-zawor-egr...-%C5%82ysy
Mam też do Ciebie krytyczne uwagi, jak nie masz pewności to nie podnoś innym niepotrzebnie ciśnienia.
Auto (abstrahując od stłuczki) jest po lifcie - lift to nie tylko światła z przodu, to też tylne światła i kolor wnętrza, tarcza zegarka jest inna, itp. a że złącze OBD jest w puszce bezpieczników - cóż to nie jedyny egzemplarz który tak ma (pół niedzieli szukałem w googlu) Nie wszystkie egzemplarze wersji PASSION miały też z przodu halogeny, skąd masz pewność że ten miał, z dekodera VIN nic nie wynika.
Pisałeś o malowanym tridonie, w którym miejscu? Z czujnikiem łaziłem i nie znalazłem.
Dręczy mnie tylko jedno a nigdzie info nie znalazłem, co z tym obrotomierzem, czy jest możliwe że był z zegarkiem bez obrotomierza? Tomek twierdzi że odkąd z nim robił nigdy go nie było
P.S. Przy okazji po zje.aniu włocha znalazły się brakujące potwierdzenia wykonanych przeglądów między 80 a 130 tyś z lat 2009-2011 teraz ma prawie (od 130 do 177 brak, bo Tomek go serwisował) pełną historię serwisową.
Tak czy siak jestem zadowolony z zakupu, nie ukrywam że gdyby nie Twój post byłbym trochę więcej w plecy
Słuchaj najpierw masz do mnie pretensje, że piszę bzdury a potem mi dziękujesz, że przeze mnie naprawił CI samochód a na koniec piszesz, że mam nie podnosić ciśnienia jak nie mam pewności. Powiem Ci, że o Smartach 450 i 451 cdi trochę wiem, bo nie wiem czy wiesz ale mam już 4 smarta cdi i trochę siedzę na forum. A taki jestem, że jak czegoś nie wiem to się nie odzywam, a zapewne miałem więcej samochodów i więcej styczności z nimi niż Ty z racji wcześniejszej pracy i ogólnie interesując się motoryzacją. Laikiem nie jestem, zapytaj Włocha potrzebowałem 15 minut na ten samochód na jego oglądnięcie i wszystko o nim wiedziałem pomimo, że byłem późnym wieczorem go oglądać.
Ja w porównaniu do Ciebie wiem co to lift, a jeżeli twierdzisz, że jest po lifcie to załóż się ze mną o tego Smarta a ja założę się o swojego 451 o to, że nie jest po lifcie, tylko poczytaj trochę forum, porozmawiaj trochę z kimś kto ma o Smarcie trochę większe pojęcie niż Ty czy Twój mechanik a potem wchodź w dyskusję. Takich sztuk jak Twój Smart, tzn z lampami i zderzakiem przednim po lifcie wychodziło mnóstwo, bo to jest rok przełomowy.
Jak Cię obróci ze 2 razy w zimę to się dowiesz, że to jest przedliftowy ;DDD a czemu? google Ci powie
Ja nic o halogenach nie pisałem
To słabo z tym czujnikiem chodziłeś, albo nie potrafisz go obsługiwać Ja napisałem a już na tacy wszystkiego Ci nie bd podawał gdzie był malowany, podjedź do lakiernika to w minutę Ci powie w którym miejscu był malowany, albo weź tatę bo pisałeś, że kupuję auta strzelone to pozna co było malowane jak je naprawia, bo to Zenek spod sklepu zauważy
Zamykam temat
Oby się sprawował i pokonywał setki km bezawaryjnie.