Niestety to nie dla mnie, grzebanie w kabelkach(:
Pytanie bardziej dotyczyło obsługi.
Jak już to kupię, ktoś zorientowany założy, to jak już dojadę do tych zasp czy czegoś- jak wygląda obsługa tego wyłącznika? Wyłączę auto, wyjmę kluczyk i co dalej? Wyłażę z Ferrari, grzebię tu i tam, czy może inaczej?
Przepraszam za durne pytania, bo takie pewnie dla Was są, ale naprawdę to wyzwanie...Nie każdy użytkownik tutaj jest mega zorientowany technicznie. Ja- zerowo i w dodatku to moje prawie pierwsze auto od bardzo niedawna. W zupełnie pierwszym grzebał ktoś inny.A teraz nie znajduję podobnego tematu z necie, więc Was męczę.
Może być link do obsługi jakby co
Pytanie bardziej dotyczyło obsługi.
Jak już to kupię, ktoś zorientowany założy, to jak już dojadę do tych zasp czy czegoś- jak wygląda obsługa tego wyłącznika? Wyłączę auto, wyjmę kluczyk i co dalej? Wyłażę z Ferrari, grzebię tu i tam, czy może inaczej?
Przepraszam za durne pytania, bo takie pewnie dla Was są, ale naprawdę to wyzwanie...Nie każdy użytkownik tutaj jest mega zorientowany technicznie. Ja- zerowo i w dodatku to moje prawie pierwsze auto od bardzo niedawna. W zupełnie pierwszym grzebał ktoś inny.A teraz nie znajduję podobnego tematu z necie, więc Was męczę.
Może być link do obsługi jakby co
choroby na stanie :smartoza, glajtoza