(06.12.2013, 19:04)mozdzerka napisał(a): Niestety to nie dla mnie, grzebanie w kabelkach(:
Pytanie bardziej dotyczyło obsługi.
Jak już to kupię, ktoś zorientowany założy, to jak już dojadę do tych zasp czy czegoś- jak wygląda obsługa tego wyłącznika? Wyłączę auto, wyjmę kluczyk i co dalej? Wyłażę z Ferrari, grzebię tu i tam, czy może inaczej?
Przepraszam za durne pytania, bo takie pewnie dla Was są, ale naprawdę to wyzwanie...Nie każdy użytkownik tutaj jest mega zorientowany technicznie. Ja- zerowo i w dodatku to moje prawie pierwsze auto od bardzo niedawna. W zupełnie pierwszym grzebał ktoś inny.A teraz nie znajduję podobnego tematu z necie, więc Was męczę.
Może być link do obsługi jakby co
Tylko wyłączenie silnika tak by kontrolki zgasły i ponowne włączenie - przy włączaniu jak i wyłączaniu tego ustrojstwa guzikiem na jego obudowie. Ustrojstwo raz wpięte w gniazdo /przed "sezonem"/ jak na zdjęciu, nie wymaga ciągłego wkładania i wyjmowania go, chyba że przy okazji skopiesz je butem tylko wciskamy guzik na jego obudowie
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!