Dziś rozmawiałem z Jakubem i okazuje się, że skrzynia z 450 na pewno pasuje do 452, ale w wersji o słabszym silniku. Co do 82-konnego nie ma pewności, ale jest uwaga co do maksymalnych prędkości 450 i Roadstera, które się różnią, więc i przekładnie w skrzyni powinny być też różne.
Tymczasem, zamierzamy wymienić olej w skrzyni (być może go ubyło) i będziemy patrzeć Samochód zaklepany, ale na pochwalenie się będzie jeszcze czas
RobsonWawa, nie znam parametrów sprzęgła, ale chodzi tu o wytrzymałość materiałów, z których są wykonane części, ulegające zużyciu w sprzęgle. Parametry więc mogą być te same, ale zmęczenie materiału następuje później. Tak to bym widział. Gdzieś w necie widziałem zdanie o tym, że po remapowaniu należy wymienić filtr powietrza i to niby miałoby ratować sprzęgło. Nie widzę koneksji, ale pewnie zapytam o to w innym wątku jeszcze.
Tymczasem, zamierzamy wymienić olej w skrzyni (być może go ubyło) i będziemy patrzeć Samochód zaklepany, ale na pochwalenie się będzie jeszcze czas
RobsonWawa, nie znam parametrów sprzęgła, ale chodzi tu o wytrzymałość materiałów, z których są wykonane części, ulegające zużyciu w sprzęgle. Parametry więc mogą być te same, ale zmęczenie materiału następuje później. Tak to bym widział. Gdzieś w necie widziałem zdanie o tym, że po remapowaniu należy wymienić filtr powietrza i to niby miałoby ratować sprzęgło. Nie widzę koneksji, ale pewnie zapytam o to w innym wątku jeszcze.