(28.02.2013, 01:12)kenny napisał(a): Auto się grzeje od obrotów, a podczas postoju nie używasz chyba większych niż w seryjnym.
Można zmienić "borygo" na odporniejsze, można sprawniejszą chłodnię. Dodatkowa pompa Ci nic nie da, bo to chłodnia jako wymiennik musi oddać to ciepło. To że chłodziwo będzie szybciej krążyć nie przekłada się na lepsze chłodzenie (o ile seryjna pompa jest sprawna).
Możesz obniżyć temperaturę w jakiej załącza się wiatrak.
Wszystkie roadstery cierpia na ten problem. Nie wiesz o nim do czasu kiedy nie zamontujesz zegarow z temperatura.
Na wolnych obrotach pompa ma za mala wydajnosc. Jest to opisane na wielu forach i na evolutionie. Jedna z rad jest wlasnie dodanie dodatkowej pompy, ale to nie taka prosta sprawa bo moze zaburzyc przeplyw wody w warunkach jazdy.
Na razie w celu utrzymania optymalnej temperatury wlaczam klime (zalacza sie wtedy wiatrak) oraz podnosza sie troche obroty to troche pomaga, ewentualnie skrzynia na N i obroty na 1500rpm i temperatura ladnie spada...
(28.02.2013, 08:43)kuba_jb napisał(a): Tematem nie było szukanie sposobów zmniejszenia temperatury, tylko pytanie o czujnik który załącza wentylator.
No wlasnie gdzie on jest i czy da sie go jakos przeprogramowac ? u mnie chyba zalacza przy 110 stopniach, chcialbym aby robil to przy 100...