Wersja oszczędnościowa z 2006 - brak detali które były w 2004.
Wyposażenie Ex, radio bieda ale bez problemu wstawisz Navi. Brak spryskiwaczy reflektorów czyli nie ma też czujnika zmierzchu
Zalecane:
1. Wizyta w SC które zna sie na Brabim. Najbliższe autoryzowane w Berlinie, zamiennik mam w Gdańsku (nie SC) ..
Panele dodatkowe kompletne.
Zdjęcia jak zdjęcia - coś na pewno jest nie halo.
Za niska cena jak na okaz z DE. Za 6 tys Euro chodzą w średnim stanie - gdzie zarobek handlarza?
2. Intensywna godzinna jazda próbna z osobą która użytkuje takie auto. Samo nagrzanie do stanu optymalnego to około 30 minut.
3. Weryfikacja stanu felg i opon - spory koszt.
Jak handlarz chce sprzedać a ty kupić niech przyjedzie do Trójmiasta. Sprawdzimy, przetestujemy i będziesz wiedział co i jak.
Ściągnij lepsze zdjęcia.
Edit.
W tym modelu najczęściej przegrzewany jest silnik w wyniku butowania. Głowica pęka i delikwent ucieka z miną.
Można kupić silnik lub samą głowicę i zrobić wymianę - koszt w obu przypadkach identyczny.
Angole i Niemcy jak sprzedają używane silniki to informują - uszczelka głowicy ok.
Wyposażenie Ex, radio bieda ale bez problemu wstawisz Navi. Brak spryskiwaczy reflektorów czyli nie ma też czujnika zmierzchu
Zalecane:
1. Wizyta w SC które zna sie na Brabim. Najbliższe autoryzowane w Berlinie, zamiennik mam w Gdańsku (nie SC) ..
Panele dodatkowe kompletne.
Zdjęcia jak zdjęcia - coś na pewno jest nie halo.
Za niska cena jak na okaz z DE. Za 6 tys Euro chodzą w średnim stanie - gdzie zarobek handlarza?
2. Intensywna godzinna jazda próbna z osobą która użytkuje takie auto. Samo nagrzanie do stanu optymalnego to około 30 minut.
3. Weryfikacja stanu felg i opon - spory koszt.
Jak handlarz chce sprzedać a ty kupić niech przyjedzie do Trójmiasta. Sprawdzimy, przetestujemy i będziesz wiedział co i jak.
Ściągnij lepsze zdjęcia.
Edit.
W tym modelu najczęściej przegrzewany jest silnik w wyniku butowania. Głowica pęka i delikwent ucieka z miną.
Można kupić silnik lub samą głowicę i zrobić wymianę - koszt w obu przypadkach identyczny.
Angole i Niemcy jak sprzedają używane silniki to informują - uszczelka głowicy ok.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904