Dzisiaj przyszły trybiki od razu jeden zamontowałem, zamknąłem i otworzyłem dach kilka razy, na razie znowu chodzi idealnie.
Nie wiem czy ten stary tryb był aż tak zjechany ale nowy miał o około 0,2 mm większą średnicę może to też pomogło i mimo tego że linki nie są nowe mają lepsze zaczepienie.
Przy okazji nowy tryb zespolony (plastikowa zębatka z metalową) kosztuje w Polsce ponad 200 zł, ale jeżeli zużyty jest tylko metalowy łatwo można go ściągnąć ściągaczem do łożysk, i w zamian za niego kupić na ebay tryb do szyberdachu z mercedesa w 202. Można w wyszukiwarce wpisać" W202 W204 W212 SUNROOF MOTOR GEAR " z wysyłką wychodzi jakieś 9 funtów.
I jeszcze jedna rzecz na koniec czym te linki smarować i w jaki sposób? Jedyne co mi przychodzi do głowy to biały smar wtryskiwać do relingów, ale może jest inny sposób na to i inny środek smarny?
Nie wiem czy ten stary tryb był aż tak zjechany ale nowy miał o około 0,2 mm większą średnicę może to też pomogło i mimo tego że linki nie są nowe mają lepsze zaczepienie.
Przy okazji nowy tryb zespolony (plastikowa zębatka z metalową) kosztuje w Polsce ponad 200 zł, ale jeżeli zużyty jest tylko metalowy łatwo można go ściągnąć ściągaczem do łożysk, i w zamian za niego kupić na ebay tryb do szyberdachu z mercedesa w 202. Można w wyszukiwarce wpisać" W202 W204 W212 SUNROOF MOTOR GEAR " z wysyłką wychodzi jakieś 9 funtów.
I jeszcze jedna rzecz na koniec czym te linki smarować i w jaki sposób? Jedyne co mi przychodzi do głowy to biały smar wtryskiwać do relingów, ale może jest inny sposób na to i inny środek smarny?