Kmodzele to prawda, ze montaz wymaga rozebrania dzwi (w zasadzie to tylko wewnetrzny panel trzeba zdjac ktory trzyma sie na kilku srubach) oraz przeciagniecia przewodow przez te plastikowe "rurki" przy zawiasach. Moze to byc troche klopotliwe, ale wystarczy troche czasu i cierpliwoscie. Nie jest wymagana jakas "kosmiczna" wiedza, ani specjalistyczne narzedzia wiec w zasadzie kazdy moze to zrobic.
Uklad nie podlaczas sie do modulu sterowania zamka centralnego, a po prostu do jednego z silownikow umieszczonego w dzwiach (wiec szukac dlugo nie trzeba). Po prostu impuls idacy do silownika wzbudza rowniez modul domykania szyb.
Moduly domykania szyb dostepne sa w roznych wersjach i maja rozne (dodatkowe) mozliwosci. Przerwanie procesu domykania to jedna z podstawowych funkcji. Mozna np skonfigurowac to tak, ze zamkniecie auta spowoduje zamkniecie szyb ale (szybkie) ponowne otwarcie przerwie proces domykania (nawet gdy ponownie zamkniemy auto szyby pozostana otwarte). Byc moze to nie "eleganckie" rozwiazanie bo bedzie wymagalo "az" trzech klikniec pilocika (zamkniecie, otwarcie i ponowne zamkniecie), ale osiagniesz zamierzony efekt. Prosciej jest zintegrowac ten modul z alarmem wowczas mozna zamknac auto z oryginalnego pilocika (bez domykania szyb), albo zamknac je z pilocika alarmu wraz z domknieciem szyb.
Dostepny jest takze cyfrowy modul Clifford'a wspoldzialajacy z alarmem ktory nie tylko domyka szyby, ale umozlwia rowniez ich pelne otwarcie (z pilocika) albo tylko lekkie uchylenie w celach wentylacji (oczywiscie takze z pilocika). Mozna go skonfigurowac rowniez tak, ze po powrocie do auta szyby automatycznie opuszcza sie do wczesniejszej pozycji w jakiej znajdowaly sie przed zamknieciem auta...
Mozliwosci jest naprawde wiele...
http://www.clifford.com/Products/Accessories.aspx
Uklad nie podlaczas sie do modulu sterowania zamka centralnego, a po prostu do jednego z silownikow umieszczonego w dzwiach (wiec szukac dlugo nie trzeba). Po prostu impuls idacy do silownika wzbudza rowniez modul domykania szyb.
Moduly domykania szyb dostepne sa w roznych wersjach i maja rozne (dodatkowe) mozliwosci. Przerwanie procesu domykania to jedna z podstawowych funkcji. Mozna np skonfigurowac to tak, ze zamkniecie auta spowoduje zamkniecie szyb ale (szybkie) ponowne otwarcie przerwie proces domykania (nawet gdy ponownie zamkniemy auto szyby pozostana otwarte). Byc moze to nie "eleganckie" rozwiazanie bo bedzie wymagalo "az" trzech klikniec pilocika (zamkniecie, otwarcie i ponowne zamkniecie), ale osiagniesz zamierzony efekt. Prosciej jest zintegrowac ten modul z alarmem wowczas mozna zamknac auto z oryginalnego pilocika (bez domykania szyb), albo zamknac je z pilocika alarmu wraz z domknieciem szyb.
Dostepny jest takze cyfrowy modul Clifford'a wspoldzialajacy z alarmem ktory nie tylko domyka szyby, ale umozlwia rowniez ich pelne otwarcie (z pilocika) albo tylko lekkie uchylenie w celach wentylacji (oczywiscie takze z pilocika). Mozna go skonfigurowac rowniez tak, ze po powrocie do auta szyby automatycznie opuszcza sie do wczesniejszej pozycji w jakiej znajdowaly sie przed zamknieciem auta...
Mozliwosci jest naprawde wiele...
http://www.clifford.com/Products/Accessories.aspx