Bylo na forum, ale jeszcze pare slow na ten temat.
Po ostatniej wymianie m. in. oleju i swiec, uzylem ceramizera. Wg zalecen producenta przez pierwsze 200 km jezdzilem nie krecac silnika wyzej niz 2700. I dzis nastal dzien, kiedy moglem troche poszalec Roznica bardzo zauwazalna, silnik szybciej wchodzi na obroty, przyspiesza az milo, fajnie patrzec na zdziwione twarze innych kierowcow po odejsciu spod swiatel Po wyjezdzeniu kolejnych km mam zamiar porownac spalanie, branie oleju, a po ok. 1500 km (wtedy calkowicie ksztaltuje sie warstwa ceramiczna) zmierze kompresje i porownam z wynikami sprzed ceramizera. Jesli chodzi o mnie, to zdecydowanie polecam!
Po ostatniej wymianie m. in. oleju i swiec, uzylem ceramizera. Wg zalecen producenta przez pierwsze 200 km jezdzilem nie krecac silnika wyzej niz 2700. I dzis nastal dzien, kiedy moglem troche poszalec Roznica bardzo zauwazalna, silnik szybciej wchodzi na obroty, przyspiesza az milo, fajnie patrzec na zdziwione twarze innych kierowcow po odejsciu spod swiatel Po wyjezdzeniu kolejnych km mam zamiar porownac spalanie, branie oleju, a po ok. 1500 km (wtedy calkowicie ksztaltuje sie warstwa ceramiczna) zmierze kompresje i porownam z wynikami sprzed ceramizera. Jesli chodzi o mnie, to zdecydowanie polecam!
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599