Problem podobny dotyczył jakiegoś modelu Mercedesa na przełomie lat 90 - 2000.
Powodem było przyklejanie się wskazówki do słupka oporowego na początku skali - tj. gdy nie był przekręcony kluczyk. W serwisach oczywiście wymieniano licznik a rozwiązanie było banalnie proste, pomalowanie tego słupka kilkakrotnie lakierem do paznokci.
Jeżeli masz na tyle chęci i zdolności by rozebrać licznik to sprawdź to, lecz najpierw sprawdź wszystkie połączenia elektryczne przy liczniku, może któreś jest zaśniedziałe a ruch pojazdu i jego wstrząsy przywracają czasowo kontakt.
Powodem było przyklejanie się wskazówki do słupka oporowego na początku skali - tj. gdy nie był przekręcony kluczyk. W serwisach oczywiście wymieniano licznik a rozwiązanie było banalnie proste, pomalowanie tego słupka kilkakrotnie lakierem do paznokci.
Jeżeli masz na tyle chęci i zdolności by rozebrać licznik to sprawdź to, lecz najpierw sprawdź wszystkie połączenia elektryczne przy liczniku, może któreś jest zaśniedziałe a ruch pojazdu i jego wstrząsy przywracają czasowo kontakt.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!