(01.10.2017, 00:12)kiniu_gd napisał(a): Lazy jak ogarniesz STAR DIAGNOSIS to daj znac to znowu się do Ciebie doczłapie
Oki, ale to raczej w późniejszym terminie bo grafik napięty jest.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
No więc tak: Wyrwałem alternator i dobrałem się do regulatora, jak się okazało szczotki były w połowie zużyte z czego jedna nawet bardziej. Dodatkowo obudowa na regulatorze w jednym miejscu się rozszczelniła- pękła i wilgoć dostawała się do środka. Obejrzałem resztę alternatora i to co wcześniej poprawiłem jest ok. Poskładałem, uruchomiłem silnik i niby ładowanie jest. Pośmigałem dwa dni i zauważyłem na postoju że kontrolka ładowania się zaświeciła. Zgasła jak nieco obroty podniosłem. Dziś jadąc do pracy miałem włączony nawiew i radio i podczas jazdy zapaliła się kontrolka, wyłączyłem nawiew to zgasła. Jakieś ładowanie jest, ale jakby za mało wydajne.
Na naładowanym aku auto odpala na dotyk więc sądzę że kable masowe od akumulatora i silnika są ok. Stawiać jeszcze na usterkę w alternatorze czy raczej szukać zwarcia czy czegoś takiego?
Star diagnoza trójmiasto.