Jak zwykle miałem tylko środkową poduszkę reanimować---- znów
No ale jak zajrzałem pod spód to okazało się że tłumik wymaga reanimacji, puścił na szwie i strzeliła opaska.
Jak już wyrwałem tłumik to zajrzałem by zweryfikować działanie turbinki- popychacz nie jest zablokowany bo można go wysunąć i sam wraca, jakaś sprężyna go cofa. Jednak nawet jak dałem gaz w podłogę to cięgno nie rusza się-- powinno wychodzić??? Wężyk mam nowy bo jakiś czas temu sprawiał problemy i auto nie miało mocy. Dalsze oględziny to usmarkany olejem EGR i wszystko poniżej. Zdemontowałem zatem wszystko, łącznie z itrercolerem. Mam wątpliwości co do rury idącej do turbiny, obrobiona olejem i jej koniec jest ponacinany, popękany??? Tak jest fabrycznie czy to czyjaś inwencja? Chcę to raz na zawsze wyczyścić, uszczelnić i zapomnieć.
Jeżeli ta rura wygląda inaczej u innych to taką zakupię. Szczelność IC będę testował w pracy i działanie gruszki od turbo. Reszta silnika do mycia.
Kupię też tłumik jeżeli tego nie uratuję.
No ale jak zajrzałem pod spód to okazało się że tłumik wymaga reanimacji, puścił na szwie i strzeliła opaska.
Jak już wyrwałem tłumik to zajrzałem by zweryfikować działanie turbinki- popychacz nie jest zablokowany bo można go wysunąć i sam wraca, jakaś sprężyna go cofa. Jednak nawet jak dałem gaz w podłogę to cięgno nie rusza się-- powinno wychodzić??? Wężyk mam nowy bo jakiś czas temu sprawiał problemy i auto nie miało mocy. Dalsze oględziny to usmarkany olejem EGR i wszystko poniżej. Zdemontowałem zatem wszystko, łącznie z itrercolerem. Mam wątpliwości co do rury idącej do turbiny, obrobiona olejem i jej koniec jest ponacinany, popękany??? Tak jest fabrycznie czy to czyjaś inwencja? Chcę to raz na zawsze wyczyścić, uszczelnić i zapomnieć.
Jeżeli ta rura wygląda inaczej u innych to taką zakupię. Szczelność IC będę testował w pracy i działanie gruszki od turbo. Reszta silnika do mycia.
Kupię też tłumik jeżeli tego nie uratuję.
Star diagnoza trójmiasto.