Zapal silnik, nie wciskaj hamulca tylko przesuń dźwignię w lewo, powinno wyświetlić się zero na lcd. Naciśnij hamulec
i w dźwigni przycisk i jeżeli wyświetli się na wyświetlaczu 1 to oznacza że funkcja automat nie jest aktywowana w komputerze. Jeżeli nic się nie zmieni to: wydłub przełącznik z gałki- delikatnie są da zatrzaski, zobacz czy nie ułamał się taki pipsztok - coś jak zapałka. Wchodzi on w środku w otworek i klika w przełącznik. Jak masz wyjęty ten przycisk to wówczas możesz zdjąć gałkę i będziesz miał dojście do samego styku tego przełącznika. Gałka też jest na zatrzask i trzeba siwą osłonkę tą która chowa się w korpusie dopchnąć do dołu, a samą gałkę pociągnąć do góry. Nie zapomnij najpierw wyjąć klawisza automatu przed szarpaniem gałki!!! bo połamiesz owy pipsztok.
i w dźwigni przycisk i jeżeli wyświetli się na wyświetlaczu 1 to oznacza że funkcja automat nie jest aktywowana w komputerze. Jeżeli nic się nie zmieni to: wydłub przełącznik z gałki- delikatnie są da zatrzaski, zobacz czy nie ułamał się taki pipsztok - coś jak zapałka. Wchodzi on w środku w otworek i klika w przełącznik. Jak masz wyjęty ten przycisk to wówczas możesz zdjąć gałkę i będziesz miał dojście do samego styku tego przełącznika. Gałka też jest na zatrzask i trzeba siwą osłonkę tą która chowa się w korpusie dopchnąć do dołu, a samą gałkę pociągnąć do góry. Nie zapomnij najpierw wyjąć klawisza automatu przed szarpaniem gałki!!! bo połamiesz owy pipsztok.
Star diagnoza trójmiasto.