To pudełeczko z prawej obok bagnetu, na belce ramy pomocniczej mocowania zespołu napędowego.
Sterownik ten odpowiada za świece żarowe oraz za dogrzewanie powietrza w kabinie (po przesunięciu suwaka temperatury na max w prawo, w liczniku powinna zaświecić się pomarańczowa kontrolka).
Po przekręceniu kluczyka powinna na bardzo krótko zaświecić się pomarańczowa kontrolka ze "sprężynką", znajdująca się po prawej stronie licznika, po czym zgasnąć i zaświecić się na dłuższą chwilę i ponownie zgasnąć jeżeli wszytko jest OK.
Jeżeli nie świeci się wcale to najpierw sprawdź żaróweczkę w liczniku. Dopiero gdy ona jest sprawna szukaj przyczyn dla których nie świeci się przy przekręceniu kluczyka, a nie wymieniaj połowy auta zaczynając od najdroższych rzeczy.
Sterownik ten odpowiada za świece żarowe oraz za dogrzewanie powietrza w kabinie (po przesunięciu suwaka temperatury na max w prawo, w liczniku powinna zaświecić się pomarańczowa kontrolka).
Po przekręceniu kluczyka powinna na bardzo krótko zaświecić się pomarańczowa kontrolka ze "sprężynką", znajdująca się po prawej stronie licznika, po czym zgasnąć i zaświecić się na dłuższą chwilę i ponownie zgasnąć jeżeli wszytko jest OK.
Jeżeli nie świeci się wcale to najpierw sprawdź żaróweczkę w liczniku. Dopiero gdy ona jest sprawna szukaj przyczyn dla których nie świeci się przy przekręceniu kluczyka, a nie wymieniaj połowy auta zaczynając od najdroższych rzeczy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!