Witam.
Mam taki problem mój FT ciężko pali, odpala jak stary disel z uwaloną świecą żarową, no może troche przesadziłem ale podobny efekt jest, dziwne jest to że jak postoi tak 3-4 dni to pali lepiej a jak jeżdżę co dziennie to dlużej trzeba krecić. Gdzieś na forach wyczytałem ze jeżeli coś takiego dzieje się w cdi-kach to przyczyną może być pompa wstępna ze daje za małe ciśnienie ale te opisy nie dotyczyły smarta tylko MB np. sprintera lub e klasy. Co wy myślicie o tym jaka przyczyna jest takiego odpalania. Pozdrawiam.
Mam taki problem mój FT ciężko pali, odpala jak stary disel z uwaloną świecą żarową, no może troche przesadziłem ale podobny efekt jest, dziwne jest to że jak postoi tak 3-4 dni to pali lepiej a jak jeżdżę co dziennie to dlużej trzeba krecić. Gdzieś na forach wyczytałem ze jeżeli coś takiego dzieje się w cdi-kach to przyczyną może być pompa wstępna ze daje za małe ciśnienie ale te opisy nie dotyczyły smarta tylko MB np. sprintera lub e klasy. Co wy myślicie o tym jaka przyczyna jest takiego odpalania. Pozdrawiam.