No to po co pytasz na forum jak dysponujesz narzędziem zawierającym pełne informacje? Skołuj sobie VIN z jakiegoś 71KM mhd i zajrzyj w EPC najpierw w rozkodowany VIN, żeby sprawdzić typoszereg silnika N ... cośtam a jak jest ten sam sprawdź potem, czy główne bebechy w silniku mają te same numery lub różne a wtedy prosty wniosek, czy to kwestia sterownika i softu czy zmiana istotna zmiana w elementach silnikowych jak w przypadku 451 diesel 45 i 54 konie. Życze miłej lektury i pozdrawiam licząc, że podzielisz się wnioskami w tym temacie oczywiście uwzględniając.
Kanapa przecież na dzień dobry masz inne peryferia od listwy wtryskowej włącznie w Bajbusie, turbina, czujnik doładowania ciśnienia itd.. i to na bank nie jest tylko różnica w sofcie chyba, że masz na myśli sam słupek a i tak nie wiem czy są te same pierścienie na przykład ale w poniedziałek sprawdze dokładniej tylko skołuję sobie VIN Bajba 451. Już na samym schemacie silnika widac różnice a wiem, bo próbowałem kiedyś wsadzić do swojego serca nieco Bajbusa i poległem.
Kanapa przecież na dzień dobry masz inne peryferia od listwy wtryskowej włącznie w Bajbusie, turbina, czujnik doładowania ciśnienia itd.. i to na bank nie jest tylko różnica w sofcie chyba, że masz na myśli sam słupek a i tak nie wiem czy są te same pierścienie na przykład ale w poniedziałek sprawdze dokładniej tylko skołuję sobie VIN Bajba 451. Już na samym schemacie silnika widac różnice a wiem, bo próbowałem kiedyś wsadzić do swojego serca nieco Bajbusa i poległem.