(07.09.2014, 10:48)"TOMEK napisał(a): Kanapa przecież na dzień dobry masz inne peryferia od listwy wtryskowej włącznie w Bajbusie, turbina, czujnik doładowania ciśnienia itd.. i to na bank nie jest tylko różnica w sofcie chyba, że masz na myśli sam słupek a i tak nie wiem czy są te same pierścienie na przykład ale w poniedziałek sprawdze dokładniej tylko skołuję sobie VIN Bajba 451. Już na samym schemacie silnika widac różnice a wiem, bo próbowałem kiedyś wsadzić do swojego serca nieco Bajbusa i poległem.
W Portugalii mieliśmy "rozbity obóz" pod stoiskiem Brabus Smart Gmbh. przez cały okres Smart Times i troszkę sobie porozmawialiśmy na różne tematy z nimi i innymi tunerami.
Te dodatkowe gadżety są owszem inne ale tak naprawdę jak zawsze w standardzie masz zapas potencjalnej bezpiecznej mocy na różne okazje.
Dlatego niezależni tunerzy ze zwykłego turbo tylko przez modyfikację softu zrobią ci do około 120 (sam tak masz zmodzone) - jak nie będziesz zarzynał auta jest bezpiecznie.
Jednak nawet w Brabusie pada silnik jak go gonisz konkretnie - Andreas wymienił silnik już 2 razy.
Wyżej z mocą też (135KM) można ale na przykład CS już wstawia inny kolektor i takie tam.
Dla autora tematy oferta CS na mod wolnossącego:
Leistungskit S85 für Modelle mit 45 bzw. 52 kw/ 61 bzw. 71 PS , auch MHD
Leistungssteigerung auf ca. 62 kw / 84 PS / 130Nm
V-max. Begrenzung auf Wunsch offen
Verbesserte Kraftentfaltung ab dem unteren Drehzahlbereich, optimierter Kraftstoffverbrauch
optional Tachoerweiterung auf 200 km/h inkl. Ziffernblatt
P.S.
Jak chcesz to zapytaj Gizberna - coś tam ma podobno do 451.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904