Wykonując 1 przegląd cabrio w PL, przed zarejestrowaniem z ciekawości zapytałem diagnostę co z hakiem holowniczym gdyby Smart posiadał i miał wpisany w Brief. Odparł, że przepisałby go do polskiego dokumentu który wystawia, z którym udajemy się do WK.
Ponieważ czasami z nim dyskutuję, przypomniałem mu naszą rozmowę o masach Smart-a w dowodzie rejestracyjnym. Chodziło o to, że dla F2 450 cdi w PL masa własna to ponad 800kg, a dmc to niecałe 1000kg. Wobec czego ja z drugą osobą o identycznej masie /tylko 95kg/ musielibyśmy teoretycznie coś wyrzucić z auta by móc nim jechać zgodnie z prawem. Masa własna w PL wynika z jakiegoś pokrętnego tłumaczenia słowa masa pojazdu gotowego do jazdy z języków obcych, gdzie dotyczy to masy własnej pojazdu obciążonego kierującym o masie 75kg, z płynami eksploatacyjnymi w jakiejś tam ilości Podobno kiedyś próbował pisać masę własną pojazdu wynikająca z pomiaru na ścieżce diagnostycznej, lecz klienci wracali do niego z WK do poprawy danych, bo w WK mieli inne dane dla samochodu dotyczące masy własnej
Pytanie co w swoich "mądrych" bazach danych, mają w WK, odnośnie haka holowniczego do Smart-a ?
Ponieważ czasami z nim dyskutuję, przypomniałem mu naszą rozmowę o masach Smart-a w dowodzie rejestracyjnym. Chodziło o to, że dla F2 450 cdi w PL masa własna to ponad 800kg, a dmc to niecałe 1000kg. Wobec czego ja z drugą osobą o identycznej masie /tylko 95kg/ musielibyśmy teoretycznie coś wyrzucić z auta by móc nim jechać zgodnie z prawem. Masa własna w PL wynika z jakiegoś pokrętnego tłumaczenia słowa masa pojazdu gotowego do jazdy z języków obcych, gdzie dotyczy to masy własnej pojazdu obciążonego kierującym o masie 75kg, z płynami eksploatacyjnymi w jakiejś tam ilości Podobno kiedyś próbował pisać masę własną pojazdu wynikająca z pomiaru na ścieżce diagnostycznej, lecz klienci wracali do niego z WK do poprawy danych, bo w WK mieli inne dane dla samochodu dotyczące masy własnej
Pytanie co w swoich "mądrych" bazach danych, mają w WK, odnośnie haka holowniczego do Smart-a ?
(09.02.2015, 21:50)RobsonWawa napisał(a): Marcin, tu nie trzeba nic kombinować, bo na nasz rynek temat nie do przeskoczenia.
Na rynki europejskie smart ma homologację do ciągania przyczep i nie ma z tym problemu.
Bariera to homologacja samochodu !!! Nic tu nie wykombinujesz
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!