nadwozie - roadster
moc - kW60
rocznik - 2005
problem - Czujnik ciśnienia doładowania a skasowanie błędów ECU
Witajcie,
Podczas ostatniej drogi z Łodzi do Warszawy mój smart przeszedł w tryb awaryjny objawiający się znacznym spadkiem mocy. Na automacie biegi, niezależnie od stopnia wciśnięcia gazu, zmieniały się dopiero przy odcięciu, a na autostradzie nie byłem w stanie jechać więcej niż 110-120 km/h. Turbina chodziła, ale jakby nie przekazywała mocy. Po zczytaniu błędów przez ODBII okazało się, że uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania (błędy P2052 i P2011). Po wykasowaniu błędów auto jeździ normalnie. Czy czujnik tak czy siak powinienem wymienić czy poczekać aż błędy ponownie się pojawią? Być może była to jakaś pomyłka komputera czy coś w tym stylu?
Pozdrawiam,
Adam
moc - kW60
rocznik - 2005
problem - Czujnik ciśnienia doładowania a skasowanie błędów ECU
Witajcie,
Podczas ostatniej drogi z Łodzi do Warszawy mój smart przeszedł w tryb awaryjny objawiający się znacznym spadkiem mocy. Na automacie biegi, niezależnie od stopnia wciśnięcia gazu, zmieniały się dopiero przy odcięciu, a na autostradzie nie byłem w stanie jechać więcej niż 110-120 km/h. Turbina chodziła, ale jakby nie przekazywała mocy. Po zczytaniu błędów przez ODBII okazało się, że uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania (błędy P2052 i P2011). Po wykasowaniu błędów auto jeździ normalnie. Czy czujnik tak czy siak powinienem wymienić czy poczekać aż błędy ponownie się pojawią? Być może była to jakaś pomyłka komputera czy coś w tym stylu?
Pozdrawiam,
Adam
Charly
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson