Cześć,
Mój pomysł to czujnik ciśnienia doładowania. Auto po wejściu na wyższe obroty, właśnie np. na trasie, przechodzi "dla bezpieczeństwa" w tryb awaryjny co przejawia się elektronicznym ograniczeniem mocy. Zmienia się charakterystyka przełożeń (automat przerzuca bieg na wyższy przy spokojnej jeździe nawet przy 6000 rpm). Można to doraźnie usunąć kasując błędy "do następnego razu". Ale właśnie, taka usterka powinna Ci się pojawić po odczytaniu błędów...
Pozdrawiam,
Adam
Mój pomysł to czujnik ciśnienia doładowania. Auto po wejściu na wyższe obroty, właśnie np. na trasie, przechodzi "dla bezpieczeństwa" w tryb awaryjny co przejawia się elektronicznym ograniczeniem mocy. Zmienia się charakterystyka przełożeń (automat przerzuca bieg na wyższy przy spokojnej jeździe nawet przy 6000 rpm). Można to doraźnie usunąć kasując błędy "do następnego razu". Ale właśnie, taka usterka powinna Ci się pojawić po odczytaniu błędów...
Pozdrawiam,
Adam