Doskonale to ująłeś, został przywrócony do stanu używalności i dopiero teraz powoli będę próbował znów iść w kierunku prac wizualnych.
Śmiga mi się nim sympatycznie po mieście i po prostu szkoda mi go w takim stanie za grosze sprzedać ;/
Panowie ogólnie jak już powróciłem to mam pytanie.
W zeszłym roku wymieniałem w Smarcie tylną piastę z łożyskiem (strasznie zaczęło hałasować)
Kupiłem nową (ale nie z ASO), wszystko niby ok ale od czasu wymiany świeci się ABS i ESP.
Wymiana poszła mi bez problemu, wszystkie śrubki się lekko odkręcały, czujnik łatwo wyszedł z piasty.
Do 40km/h (tak mniej więcej) jest ok, systemy działają.
Dopiero po przekroczeniu tej prędkości nie mam już ani kontroli trakcji ani ABS - włączają się pomarańczowe kontrolki i koniec.
Podpięcie pod komputer coś może wskazać?
Macie jakieś pomysły?
Śmiga mi się nim sympatycznie po mieście i po prostu szkoda mi go w takim stanie za grosze sprzedać ;/
Panowie ogólnie jak już powróciłem to mam pytanie.
W zeszłym roku wymieniałem w Smarcie tylną piastę z łożyskiem (strasznie zaczęło hałasować)
Kupiłem nową (ale nie z ASO), wszystko niby ok ale od czasu wymiany świeci się ABS i ESP.
Wymiana poszła mi bez problemu, wszystkie śrubki się lekko odkręcały, czujnik łatwo wyszedł z piasty.
Do 40km/h (tak mniej więcej) jest ok, systemy działają.
Dopiero po przekroczeniu tej prędkości nie mam już ani kontroli trakcji ani ABS - włączają się pomarańczowe kontrolki i koniec.
Podpięcie pod komputer coś może wskazać?
Macie jakieś pomysły?
VIN: WME4540301B088473