))
Jak ktos chce sobie skomplikować życie i słono przepłacić to zawsze znajdzie takie rozwiązanie
Korespondujesz ze mną , pytasz co i jak a nie wpadłes na pomysl zapytac czy mam gotowa pompe wysokiego cisnienia ? otoż pompa z nowym zestawem uszczelniającym działająca prawidłowo kosztuje u mnie 600zł
Serwis Boscha ma spore koszty i jak trafi sie łoś z małą usterką to nie opłaca sie naprawiac usterki za 100zł tylko trzeba wcisnąć ciemnote ze pól samochodu jest do wymiany
Wogóle w jaki sposób zużycie pompy mialo by miec wplyw na wyciek na zewnątrz gdzie może leciec tylko z 3 punktów - 3 dekle , nawet jakby powodem była korozja to to sie planuje i montuje , no mozna jak w niemieckim serwisie wymienic całośc ale to kosztuje jak na załączonym obrazku .
Taka sama pompa jest montowana m innymi w Sprinterach 2,2 cdi , jest jedna delikatna róznica(króciec przewodu wyjścia na listwe jest na innej płaszczyźnie) ale wewnątrz dokałdnie to samo i jakoś tam taka pompa wytrzymuje 600-800tys km , to co najszybciej sie zuzywa to oringi na wysokim cisnieniu (zestaw uszczelek cos koło 100zł) oraz sekcje ( sa 3 szt nowa bosch 1 szt kosztuje ok 100zł czyli razem 300zł ale symptom uuszkodzenia to nie wyciek tylko brak wydajności objawiający sie ze dajesz w palnik a auto gaśnie) kolejnym zuzyciem przebiegowym to ułozyskowanie wałka pompy no i to jest drogie tyle ze pojawia sie od 600tys km a nie spotkałem jeszcze smarta z takim przebiegiem ( najwięcej 385tys km i pompa była wporządku)
reasumumując
Jak kolejnym razem będziesz chciał wyrzucic nadmiar kasy to z chęcią sie nia zaopiekuje
uważam ze uczciwa cena za serwis pompy to ok 600zł
Jak ktos chce sobie skomplikować życie i słono przepłacić to zawsze znajdzie takie rozwiązanie
Korespondujesz ze mną , pytasz co i jak a nie wpadłes na pomysl zapytac czy mam gotowa pompe wysokiego cisnienia ? otoż pompa z nowym zestawem uszczelniającym działająca prawidłowo kosztuje u mnie 600zł
Serwis Boscha ma spore koszty i jak trafi sie łoś z małą usterką to nie opłaca sie naprawiac usterki za 100zł tylko trzeba wcisnąć ciemnote ze pól samochodu jest do wymiany
Wogóle w jaki sposób zużycie pompy mialo by miec wplyw na wyciek na zewnątrz gdzie może leciec tylko z 3 punktów - 3 dekle , nawet jakby powodem była korozja to to sie planuje i montuje , no mozna jak w niemieckim serwisie wymienic całośc ale to kosztuje jak na załączonym obrazku .
Taka sama pompa jest montowana m innymi w Sprinterach 2,2 cdi , jest jedna delikatna róznica(króciec przewodu wyjścia na listwe jest na innej płaszczyźnie) ale wewnątrz dokałdnie to samo i jakoś tam taka pompa wytrzymuje 600-800tys km , to co najszybciej sie zuzywa to oringi na wysokim cisnieniu (zestaw uszczelek cos koło 100zł) oraz sekcje ( sa 3 szt nowa bosch 1 szt kosztuje ok 100zł czyli razem 300zł ale symptom uuszkodzenia to nie wyciek tylko brak wydajności objawiający sie ze dajesz w palnik a auto gaśnie) kolejnym zuzyciem przebiegowym to ułozyskowanie wałka pompy no i to jest drogie tyle ze pojawia sie od 600tys km a nie spotkałem jeszcze smarta z takim przebiegiem ( najwięcej 385tys km i pompa była wporządku)
reasumumując
Jak kolejnym razem będziesz chciał wyrzucic nadmiar kasy to z chęcią sie nia zaopiekuje
uważam ze uczciwa cena za serwis pompy to ok 600zł
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl