w 450 podobno są nity trzeba je rozwiercić i zastąpić wkrętami
podnosisz auto lewa stronę
wykręcasz aktuator trzy śruby klucz trox E chyba 8 nie jestem pewien
rozwiercasz nity
zdejmujesz osłonę
sprawdzasz wizualnie czy nie ma pęknięć plastiku mi w 451 pękła plastikowa cześć i tez szarpał czy zębatka ślimaka silniczka nie jest wyroniona
spryskujesz obficie płynem do mycia silników smaru
czyścisz
smarujesz białym smarem do wysokich i niskich temperatur skręcasz montujesz i mieszasz biegami żeby smar się rozszedl
możesz sprawdzić kostkę połączenia aktuatora czy jest nie przetarta bo przez to tez możne szarpać
powodzenia
http://www.smartcarofamerica.com/forums/...ons-40960/
podnosisz auto lewa stronę
wykręcasz aktuator trzy śruby klucz trox E chyba 8 nie jestem pewien
rozwiercasz nity
zdejmujesz osłonę
sprawdzasz wizualnie czy nie ma pęknięć plastiku mi w 451 pękła plastikowa cześć i tez szarpał czy zębatka ślimaka silniczka nie jest wyroniona
spryskujesz obficie płynem do mycia silników smaru
czyścisz
smarujesz białym smarem do wysokich i niskich temperatur skręcasz montujesz i mieszasz biegami żeby smar się rozszedl
możesz sprawdzić kostkę połączenia aktuatora czy jest nie przetarta bo przez to tez możne szarpać
powodzenia
http://www.smartcarofamerica.com/forums/...ons-40960/