System napędu składa sie z kilku elementów. Jeżeli naprawiłeś 1 czyli silnik pozostałe mogą już nie wytrzymać parametrów fabrycznych i ujawniają swoje usterki.
Swego czasu tak miał Ferrari Dominiki.
Silnik wymieniony i po jakimś czasie osprzęt typu rurki itd zaczął padać jak musiał pracować pod właściwym obciążeniem.
Trzeba sprawdzić co nie halo.
Ja bym zaczął od rurek - zaworków podciśnieniowych. To podstawowy błąd użytkowników 0.6 i 0.7 - nie wymieniają w czas a potem takie cuda sie dzieją.
Jeżeli są ok to sprawdzamy element następny i następny...
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Swego czasu tak miał Ferrari Dominiki.
Silnik wymieniony i po jakimś czasie osprzęt typu rurki itd zaczął padać jak musiał pracować pod właściwym obciążeniem.
Trzeba sprawdzić co nie halo.
Ja bym zaczął od rurek - zaworków podciśnieniowych. To podstawowy błąd użytkowników 0.6 i 0.7 - nie wymieniają w czas a potem takie cuda sie dzieją.
Jeżeli są ok to sprawdzamy element następny i następny...
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904