Maj 2017
Biały 451: Paliwko 54 l po 4,21 przy 1145 km, spalanie 4,72 l na setkę, 400 km szybkiej jazdy i od razu znać. Wymieniłem akku na nówkę sztukę za 200 złych. koszt paliwa 227,35 oraz amortyzacja 114,5, razem 542 zł w maju 0,47 na km.
Narastająco w 2017 120240 - 116150 = 4090 km za 1334 + 542 = 1876 zł, na km 0,46 (2016 / 0,51). Spalanie 129 + 54 = 183 l, 4,47 l na setkę
Rok do roku jest nieco lepiej, myślę że to z powodu niższych cen paliwa.
Szary: Paliwo 23 l po 4,17 na 508 km, spalanie 4,54 na setkę. Przebieg od początku roku 240040 - 237325 = 2715
Koszt w maju 36 amortyzacja, 570 naprawy, 96 paliwo, razem 702 zł, 1,38 na km. Narastająco 945 + 702 = 1647 zł, 0,61 na km. (2016 - 0,39)
Duży wzrost rok do roku, przez naprawy: regeneracja alternatora za 390 złych, po 80 kkm, trochę mało, około pół grosza na km. Oraz założyłem akku z białego, wyceniam go na 180 zł. Poprzedni wytrzymał 5 lat. A ten założony ma 6 ale to jest tzw. pierwszy montaż, więc jeszcze ze cztery wytrzyma.
Biały 451: Paliwko 54 l po 4,21 przy 1145 km, spalanie 4,72 l na setkę, 400 km szybkiej jazdy i od razu znać. Wymieniłem akku na nówkę sztukę za 200 złych. koszt paliwa 227,35 oraz amortyzacja 114,5, razem 542 zł w maju 0,47 na km.
Narastająco w 2017 120240 - 116150 = 4090 km za 1334 + 542 = 1876 zł, na km 0,46 (2016 / 0,51). Spalanie 129 + 54 = 183 l, 4,47 l na setkę
Rok do roku jest nieco lepiej, myślę że to z powodu niższych cen paliwa.
Szary: Paliwo 23 l po 4,17 na 508 km, spalanie 4,54 na setkę. Przebieg od początku roku 240040 - 237325 = 2715
Koszt w maju 36 amortyzacja, 570 naprawy, 96 paliwo, razem 702 zł, 1,38 na km. Narastająco 945 + 702 = 1647 zł, 0,61 na km. (2016 - 0,39)
Duży wzrost rok do roku, przez naprawy: regeneracja alternatora za 390 złych, po 80 kkm, trochę mało, około pół grosza na km. Oraz założyłem akku z białego, wyceniam go na 180 zł. Poprzedni wytrzymał 5 lat. A ten założony ma 6 ale to jest tzw. pierwszy montaż, więc jeszcze ze cztery wytrzyma.