(10.11.2016, 10:08)psuwacz napisał(a): 1.) Syf, odłamki, sól=korozja etc
2.)Wiązka a nie wysprzęglik
3.) Wytarty trzpień wysprzęglika
4.) Sprężyna
5.) Trafione zębatki
6.) Padnięty silniczek
Objawy: nie zmienia biegów, szarpie, długo "myśli", zmienia na chybił trafił, wysprzęglik pracuje głośno, silnik pracuje nierówno*
*większość powyższych tyczy się wysprzęglika w powiązaniu ze zużytym sprzęgłem, elektryką a nawet światłem stopu.
Najważniejsze to używać wyszukiwarki i przestudiować poniższy wątek:
http://smartklub.pl/t-450-452-faq-trzy-p...czu--10465
A ten proponuję do kosza.
A jak myślisz co może być powodem ze auto głównie jak pracuje dłużej na wolnych obrotach i na N zaczyna szaleć tzn szarpie nie wrzuca biegu i nawet nie wyrzuca biegu i po zgaszeniu i zapaleniu jest jak by na biegu a wyświetla N?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk