No i porażka z dostaniem się do tylnej części tunelu
Po odkręceniu śruby mocującej tylną część tunelu zatrzaski trzymają tak mocno, że można ją ruszyć o jakieś pół mm. A to niestety za mało żeby zobaczyć gdzie są zatrzaski. Boję się szarpać żeby nie połamać zatrzasków, więc odpuściłem.
Demontować deski też nie chcę więc wsadziłem głowę tam gdzie zazwyczaj pasażer ma stopy i znalazłem "światełko w tunelu". Po demontażu podstopnicy jest dobry dostęp do głównej wiązki przechodzącej przez ścianę grodziową, jak również do bezpieczników (od tyłu za schowkiem). Z braku czasu na tym zakończyłem, ale jeszcze dzisiaj do tematu wrócę.
Wrzucam kilka fotek z tego co zobaczyłem przed siedzeniem pasażera:
Po odkręceniu śruby mocującej tylną część tunelu zatrzaski trzymają tak mocno, że można ją ruszyć o jakieś pół mm. A to niestety za mało żeby zobaczyć gdzie są zatrzaski. Boję się szarpać żeby nie połamać zatrzasków, więc odpuściłem.
Demontować deski też nie chcę więc wsadziłem głowę tam gdzie zazwyczaj pasażer ma stopy i znalazłem "światełko w tunelu". Po demontażu podstopnicy jest dobry dostęp do głównej wiązki przechodzącej przez ścianę grodziową, jak również do bezpieczników (od tyłu za schowkiem). Z braku czasu na tym zakończyłem, ale jeszcze dzisiaj do tematu wrócę.
Wrzucam kilka fotek z tego co zobaczyłem przed siedzeniem pasażera: