(11.01.2017, 18:55)PatiEK napisał(a): BMG Goworowski to Smart Center. Mają blacharnie.
Wypłata odszkodowania bez oględzin to podstawowy myk ubezpieczycieli. Robią Ci wycenę przez telefon albo na podstawie opisu uszkodzeń, w prostym arkuszu excela robią kalkulację (oczywiście zaniżoną, no bo jaką?) i mamią na szybką wypłatę odszkodowania. Masz kasę na koncie w 3 dni.
Pisz odwołanie, że przyjmujesz kwotę bezsporną, atu załączasz wycenę naprawy i prosisz o wypłatę pozostałej kwoty albo o rozliczenie bezgotówkowe ze wskazanym warsztatem.
Trochę Ci zajmie wydębienie całej kwoty, ale jest chyba o co walczyć.
Pamiętaj także że jeśli po szkodzie będziesz musiał wykonać badanie techniczne, Ubezpieczyciel też ma obowiązek pokrycia tego kosztu.
Tak jak pisałem .
Po zgłoszeniu dostałem mail że na oględziny zadzwonią ........
Czekałem .... nie zadzwonili
Nikt nie był u mnie zobaczyć Smarta
Na wszystkie moje maile nikt nie odpisuje.......
Tak wygląda korespondencja z PZU
Z tego co się dowiedziałem to.... że jak oni wpłacą ,to sprawa zamknięta .