Obydwa są bliskie granicznego przebiegu przy którym trzeba wymienić sprzęgło. Z robocizną może być około 2 tys. Do tego wypadałoby przy tym przebiegu zregenerować alternator i rozrusznik oraz wymienić termostat, czyli dodatkowe koszty.
Zapocenie - zarzyganie, może to tylko EGR puszcza bokiem albo już przetarty intercooler. A może poci się - leje na uszczelnieniach pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Ale bez zdjęć to takie wróżby z fusów.
Klima, zazwyczaj trzeba wymienić skraplacz, samo nabicie już nic nie daje. Czyli znowu koszty.
Mój pomarańczowy jest cały czas na sprzedaż ale cena jest z kosmosu (2000 rok. 325 tys. km przebiegu).
Opis na forum http://smartklub.pl/t-s-mc01-tj-fortwo-z...#pid154260
link do OLX
https://www.olx.pl/oferta/smart-fortwo-0...gDqkf.html
Zapocenie - zarzyganie, może to tylko EGR puszcza bokiem albo już przetarty intercooler. A może poci się - leje na uszczelnieniach pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Ale bez zdjęć to takie wróżby z fusów.
Klima, zazwyczaj trzeba wymienić skraplacz, samo nabicie już nic nie daje. Czyli znowu koszty.
Mój pomarańczowy jest cały czas na sprzedaż ale cena jest z kosmosu (2000 rok. 325 tys. km przebiegu).
Opis na forum http://smartklub.pl/t-s-mc01-tj-fortwo-z...#pid154260
link do OLX
https://www.olx.pl/oferta/smart-fortwo-0...gDqkf.html
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!