Nie sprawdzałem A jak ją sprawdzić ? Miernikiem?
Już wiem jutro pomierzę A jakie wartości powinny być?
Czytając forum dowiedziałem się że ELM nie działa na smarcie więc dałem spokój
Ale po poście kolegi postanowiłem spróbować i co się okazuje ELM działa
Tak mi pokazał ;
PO141 Błąd podgrzewacza czujnika O2 Bank1- usterka
PO136 Czujnik O2 Bank 1 usterka
którą sondę sprawdzić? Przed czy za katem?
Skasowałem , błąd wraca
Silnik brał olej nie palił na 1 cylinder czyżby zniszczył sonde?
Zmierzyłem opór wynosi 9 omów sonda przed katem
Nie za dużo?
Ile powinno być?
Wywaliło ponownie błąd ;
141 Podgrzewacz o2 [bank1 czujnik 2]- czyżby chodziło o sondę za katem?
Krekta wtrysku chwilowa 2,3
Sonda lambda sensor 2 nie zmienia się i wynosi 0,450 a powinien ?
Sensor 1 zmienia się od wartości 0,075 do 0,800 szyli dobrze ?
Czyżby 2 sonda kaput?
Koledzy co wy na to?
Czy sondy w smarku są takie same można zamieniać?
Proszę o pomoc w rozwikłaniu
Już wiem jutro pomierzę A jakie wartości powinny być?
Czytając forum dowiedziałem się że ELM nie działa na smarcie więc dałem spokój
Ale po poście kolegi postanowiłem spróbować i co się okazuje ELM działa
Tak mi pokazał ;
PO141 Błąd podgrzewacza czujnika O2 Bank1- usterka
PO136 Czujnik O2 Bank 1 usterka
którą sondę sprawdzić? Przed czy za katem?
Skasowałem , błąd wraca
Silnik brał olej nie palił na 1 cylinder czyżby zniszczył sonde?
Zmierzyłem opór wynosi 9 omów sonda przed katem
Nie za dużo?
Ile powinno być?
Wywaliło ponownie błąd ;
141 Podgrzewacz o2 [bank1 czujnik 2]- czyżby chodziło o sondę za katem?
Krekta wtrysku chwilowa 2,3
Sonda lambda sensor 2 nie zmienia się i wynosi 0,450 a powinien ?
Sensor 1 zmienia się od wartości 0,075 do 0,800 szyli dobrze ?
Czyżby 2 sonda kaput?
Koledzy co wy na to?
Czy sondy w smarku są takie same można zamieniać?
Proszę o pomoc w rozwikłaniu