(15.03.2018, 12:24)obwd-crash napisał(a):(15.03.2018, 11:54)CodeBoy napisał(a):(15.03.2018, 11:17)Kanapa napisał(a): Pogadaj z Lazy. Może korekta przez SD pomoże albo wykaże co nie tak.
Jeżeli będzie cieplej i ruszy to ewidentnie sprzęgło.
Przy temperaturze ujemnej metal się skurczył i nie łapie tarcza sprzęgła.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
ale jak jest - 10 - 15 dziala :(
ewidentnie -1 do +1
(-1)÷(+1) = skraplająca się wilgoć
Jak na moje sprawdź wiązki i w tyczki.
Coś podobnego miałem w 2-ch Smartach 450 cdi z 2005. Nie robiłem tego osobiście, lecz z informacji od mechanika/elektryka wynikało, że w jednym była zawilgocona wtyczka przy komputerze silnika (tam gdzie jest obudowa filtra powietrza silnika), przy drugim wtyczka w okolicach tunelu wlotu powietrza do intercoolera.
No właśnie tak to wygląda widzisz stawiałem na wtyczki od aktuatora, ale możesz miec rację że to zupełnie inne wtyczki. Dzięki
a ta druga to jak ją zlokalizować ? który to rejon ?, pierwsza wiem bo ją kiedyż nawet naprawiałem.