to ja sie wypowiem - mam juz ponad 6tys km najechane...
Pomine co powinien miec a czego nie ma (dostep bezkluczykowy,asystent pasa,tempomat aktywny....itp) i dodam ze rowniez nie jestem w stanie porownac z poprzednim 451 bo nie jezdzilem -to moj 1. smart
czujnika deszczu i automat swiatel nie mam-ale to akurat prosta sprawa tzw.retrofit`em zrobic ---szczegolnie te swiatla musze sobie kupic , tak samo zebrac sie i w koncu lampy na led zmienic (przod+tyl)
- startstop - trzeba kupic sobie wylacznik zeby juz byl default ustawione na OFF (mozna kupic takowy switch)
- system ostrzegania o odległości do samochodu poprzedzającego - to fakt ze szkoda ze nie polaczyli z awaryjnym hamowaniem,ale raz mi sie przydalo i ostro hamowalem
- dramatycznie ustawione pasy - oj co fakt ot fakt...dokupie sobie te uchwyty choc szkoda ze zadnej regulacji nie przewidzieli...to porazka
- smród spalenizny jak się wysiada z samochodu - tego nie potwierdzam...moze wlasnie zniknie po tych kilku tys km,u mnie nie ma
- brak hamulca postojowego elektrohydraulicznego - ale po co? dajesz ustawienie P i zalatwione...no chyba ze extra górka,choc mi sie nie zdarzylo korzystac z recznego
- system ogrzewania/klimatyzacji - jest bardzo prosty i czytelny...jesli to skomplikowane to co powiedziec w volvo albo citroenach? juz prosciej byc nie moglo akurat
- brak sterowania glosowego - no coz...widac jakim rynkiem nieisottnym jestesmy zeby to montowali...choc sa testy po niemiecku ze to bardzo srednio dziala (jest android auto-polecam!-dziala!)
- hill assit - przeciez jak masz automat to po co to w ogole? puszczasz hamulec i jedziesz (chyba ze masz manuala?)
- kamery cofania i czujek parkowania nie mam - na codzien jezdzilem duzym suv`em wiec tutaj dla mnie to bajka i niekonieczne (ewentualnie dokupie sobie czujki na bluetooth-podkladka pod tablice na baterie-fajny gadzet widzialem)
- klima dziala u mnie prawidlowo - nie potwierdzam zeby szyby cos nie ten teges
- za to jakosc wykonania jest hmmmm dobra ale spasowanie "jakotako" tzn.slychac trzeszczenie na nierownym
generalnie to najtansze cabrio na rynku - kolejne to juz mx5 za 100k pln ale jazda nim jest uciazliwa po miescie na codzien (jezdzilem tym nowym) , mocno zglebione , halasliwe...
wlasnie odnosnie uzytkowania - ja nim jezdze na codzien po miescie i bajka , z parkowaniem nieomal "pod drzwi" , juz suv na miasto nie wyjezdza-nie jest to zatem dla mnie jakas zabawka weekendowa tylko realne auto na codzien i naprawde sie sprawdza - wlazl nawet caly koszyk zakupow z auchan (bagaznik prawie jak w autach kompaktowych) - ogolnie polecam
Pomine co powinien miec a czego nie ma (dostep bezkluczykowy,asystent pasa,tempomat aktywny....itp) i dodam ze rowniez nie jestem w stanie porownac z poprzednim 451 bo nie jezdzilem -to moj 1. smart
czujnika deszczu i automat swiatel nie mam-ale to akurat prosta sprawa tzw.retrofit`em zrobic ---szczegolnie te swiatla musze sobie kupic , tak samo zebrac sie i w koncu lampy na led zmienic (przod+tyl)
- startstop - trzeba kupic sobie wylacznik zeby juz byl default ustawione na OFF (mozna kupic takowy switch)
- system ostrzegania o odległości do samochodu poprzedzającego - to fakt ze szkoda ze nie polaczyli z awaryjnym hamowaniem,ale raz mi sie przydalo i ostro hamowalem
- dramatycznie ustawione pasy - oj co fakt ot fakt...dokupie sobie te uchwyty choc szkoda ze zadnej regulacji nie przewidzieli...to porazka
- smród spalenizny jak się wysiada z samochodu - tego nie potwierdzam...moze wlasnie zniknie po tych kilku tys km,u mnie nie ma
- brak hamulca postojowego elektrohydraulicznego - ale po co? dajesz ustawienie P i zalatwione...no chyba ze extra górka,choc mi sie nie zdarzylo korzystac z recznego
- system ogrzewania/klimatyzacji - jest bardzo prosty i czytelny...jesli to skomplikowane to co powiedziec w volvo albo citroenach? juz prosciej byc nie moglo akurat
- brak sterowania glosowego - no coz...widac jakim rynkiem nieisottnym jestesmy zeby to montowali...choc sa testy po niemiecku ze to bardzo srednio dziala (jest android auto-polecam!-dziala!)
- hill assit - przeciez jak masz automat to po co to w ogole? puszczasz hamulec i jedziesz (chyba ze masz manuala?)
- kamery cofania i czujek parkowania nie mam - na codzien jezdzilem duzym suv`em wiec tutaj dla mnie to bajka i niekonieczne (ewentualnie dokupie sobie czujki na bluetooth-podkladka pod tablice na baterie-fajny gadzet widzialem)
- klima dziala u mnie prawidlowo - nie potwierdzam zeby szyby cos nie ten teges
- za to jakosc wykonania jest hmmmm dobra ale spasowanie "jakotako" tzn.slychac trzeszczenie na nierownym
generalnie to najtansze cabrio na rynku - kolejne to juz mx5 za 100k pln ale jazda nim jest uciazliwa po miescie na codzien (jezdzilem tym nowym) , mocno zglebione , halasliwe...
wlasnie odnosnie uzytkowania - ja nim jezdze na codzien po miescie i bajka , z parkowaniem nieomal "pod drzwi" , juz suv na miasto nie wyjezdza-nie jest to zatem dla mnie jakas zabawka weekendowa tylko realne auto na codzien i naprawde sie sprawdza - wlazl nawet caly koszyk zakupow z auchan (bagaznik prawie jak w autach kompaktowych) - ogolnie polecam