Może lepiej dorobić.
Kołnierz zostawić od oryginału a samą rurkę z miedzi dolutować lutem twardym, o takiej średnicy jak rurka wejściowa do bloku. Rurka miedziana dobrze się gnie i łatwo dopasujesz jej kształt
Gumowy łącznik w oryginale ma różne średnice na obydwu końcach
Tym samym wystarczy kawałek olejoodpornego węża, gdyż tam praktycznie nie ma ciśnienia.
Podobnie ogarnąłem ten temat w swoich 3 cdi, przy czym nie miałem dostępu do lutowania na twardo. Rurka została zespawana z kilku odcinków. Koszt u ślusarza + przewód olejoodporny + 2 opaski zaciskowe łącznie około 50zł.
Kołnierz zostawić od oryginału a samą rurkę z miedzi dolutować lutem twardym, o takiej średnicy jak rurka wejściowa do bloku. Rurka miedziana dobrze się gnie i łatwo dopasujesz jej kształt
Gumowy łącznik w oryginale ma różne średnice na obydwu końcach
Tym samym wystarczy kawałek olejoodpornego węża, gdyż tam praktycznie nie ma ciśnienia.
Podobnie ogarnąłem ten temat w swoich 3 cdi, przy czym nie miałem dostępu do lutowania na twardo. Rurka została zespawana z kilku odcinków. Koszt u ślusarza + przewód olejoodporny + 2 opaski zaciskowe łącznie około 50zł.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!