ok to fakt - ja z tego co rozeznalem to widze ze to oparte jest o ten sam system tzn (wg mojej wiedzy-nie mam przeciez pewnosci jak tu konkretnie jest ale tak zdaje sie mnie)
1.zasada dzialania tego "bezpiecznego odstepu" wg mnie polega na spr odleglosci w danej chwili pomiedzy nami a tym czyms a aktualna predkoscia nasza (czyli im wieksza predkosc tym wymagana wieksza odleglosc od pojazdu) -wowczas zapala sie lampka
2.na podstawie w/w dziala "alarm hamowania" tzn. sprawdza w roznym czasie odleglosc pomiedzy nami aby na podst tego sprawdzic "zblizanie do obiektu" (u mnie to nawet i sciana)
wnioskujac zatem na podstawie w/w majac radar na pokladzie i komp ktory i tak przelicza na biezaco to jak najbardziej mozna by ustawic lagodne hamowanie --tylko wowczas tak jak w moim drugim aucie pryzdaloby sie zebys mogl sobie ustawic "poziomy czulosci" zeby to nie pikalo jak sie ciagniesz w sznurze aut ...aha no i taki system oparty o radar dziala od 20km/h dla predkosci ponizej stosuje sie juz kamery (vide przyklad mazdy cx5...u mnie w aucie nie mam kamery i aktywny temp jest tylko od 20kmh)
1.zasada dzialania tego "bezpiecznego odstepu" wg mnie polega na spr odleglosci w danej chwili pomiedzy nami a tym czyms a aktualna predkoscia nasza (czyli im wieksza predkosc tym wymagana wieksza odleglosc od pojazdu) -wowczas zapala sie lampka
2.na podstawie w/w dziala "alarm hamowania" tzn. sprawdza w roznym czasie odleglosc pomiedzy nami aby na podst tego sprawdzic "zblizanie do obiektu" (u mnie to nawet i sciana)
wnioskujac zatem na podstawie w/w majac radar na pokladzie i komp ktory i tak przelicza na biezaco to jak najbardziej mozna by ustawic lagodne hamowanie --tylko wowczas tak jak w moim drugim aucie pryzdaloby sie zebys mogl sobie ustawic "poziomy czulosci" zeby to nie pikalo jak sie ciagniesz w sznurze aut ...aha no i taki system oparty o radar dziala od 20km/h dla predkosci ponizej stosuje sie juz kamery (vide przyklad mazdy cx5...u mnie w aucie nie mam kamery i aktywny temp jest tylko od 20kmh)