Dzień kolejny
Dzisiaj wyczyściłem wszystkie rurki pod podwoziem . Na tych od klimatyzacji potrafi się zrobić korozja ,a raczej utleniać amelińjum i nieszczelność gotowa. Wiec postanowiłem każda przeczyścić , nasmarować na tych podporach no i zapsikałem fluidolem .
Jeszcze jedna słaba strona Anglika -korozja na elementach zawieszenia :
Mam zawieszenie z dawcy - niestety uszkodzone :(
Czyli czeka mnie rozkręcanie w mak , piaskowanie i malowanie proszkowe .
Wydaje mi się ze Brabus ma inne amory i sprężyny ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzisiaj wyczyściłem wszystkie rurki pod podwoziem . Na tych od klimatyzacji potrafi się zrobić korozja ,a raczej utleniać amelińjum i nieszczelność gotowa. Wiec postanowiłem każda przeczyścić , nasmarować na tych podporach no i zapsikałem fluidolem .
Jeszcze jedna słaba strona Anglika -korozja na elementach zawieszenia :
Mam zawieszenie z dawcy - niestety uszkodzone :(
Czyli czeka mnie rozkręcanie w mak , piaskowanie i malowanie proszkowe .
Wydaje mi się ze Brabus ma inne amory i sprężyny ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk