Dobra, bo temat się rozjeżdża na "opowieści drzewa sandałowego". Z tego co zrozumiałem to jako takiej regulacji zaworów się nie robi czyli szczelinomierz i kręcenie śrubką. Natomiast wskazane jest przez producenta skontrolowanie luzu zaworowego raz na 60.000km. Jeżeli odbiega od normy podanej w linku przez Przemo to wtedy należy rozważyć jego regulację? Dobrze zrozumiałem? Nie do końca zrozumiałem czy regulacja się odbywa na podkładkach czy szklankach
Fakt jest taki że owa regulacja nie jest typowym regulowaniem luzu zaworowego jak to się kiedyś robiło bo tu jest ona samoistna. Chodzi o kontrolę elementu popychającego który może się zużywać zbiegiem kilometrów tak to zrozumiałem
Reasumując ...... chyba warto to sprawdzić
No i pociesza mnie stwierdzenie z forum w USA, że częsta wymiana oleju jest wprost proporcjonalna do mniejszego zużycia tego elementu
Tapnięte z SG NOTE 8
Edit by mod
60 tysięcy mil-100 tysięcy kilometrów
Fakt jest taki że owa regulacja nie jest typowym regulowaniem luzu zaworowego jak to się kiedyś robiło bo tu jest ona samoistna. Chodzi o kontrolę elementu popychającego który może się zużywać zbiegiem kilometrów tak to zrozumiałem
Reasumując ...... chyba warto to sprawdzić
No i pociesza mnie stwierdzenie z forum w USA, że częsta wymiana oleju jest wprost proporcjonalna do mniejszego zużycia tego elementu
Tapnięte z SG NOTE 8
Edit by mod
60 tysięcy mil-100 tysięcy kilometrów
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)