Do sprawdzenia na pewno Alternator,
Te stosowane w smartach plus ich umiejscowienie ,po kilku latach powoduja znaczne opory w obracaniu sie nawet po kilku godzinach stania ,
Pojawiaja sie pekniecia obudowy ktoraj jest bardzo azurowa, napiecie paska ktore powoduje dodatkowe naprezenia i prace z duzymi oporami ! Zrzucaj alternator , nie kombinuj , nie kupuj uzywki bo bedzie ta sama historia,
Odwiedzilem warsztat naprawy alternatorow i rozrusznikow , pan dokladnie powiedzial o co chodzi , moj po wyjeciu z auta po dwu dniach nie dal sie obrocic rekoma ,caly popekany , naprawa 400 pln , w okolicach wwy , alternator praktycznie caly nowy,
Te stosowane w smartach plus ich umiejscowienie ,po kilku latach powoduja znaczne opory w obracaniu sie nawet po kilku godzinach stania ,
Pojawiaja sie pekniecia obudowy ktoraj jest bardzo azurowa, napiecie paska ktore powoduje dodatkowe naprezenia i prace z duzymi oporami ! Zrzucaj alternator , nie kombinuj , nie kupuj uzywki bo bedzie ta sama historia,
Odwiedzilem warsztat naprawy alternatorow i rozrusznikow , pan dokladnie powiedzial o co chodzi , moj po wyjeciu z auta po dwu dniach nie dal sie obrocic rekoma ,caly popekany , naprawa 400 pln , w okolicach wwy , alternator praktycznie caly nowy,