Alternator poszedł do regeneracji . Był pękniętny w dwóch miejscach i nie dało się nim obrócić nawet po smarowaniu .
300zł i mam jak nówkę ,wszystko wymienione i zrobiony praktycznie jak nowy . Mam pewnego gościa co to naprawia ,więc wiem co pisze
Jutro jade tylko dokupie pasek i biore się za montaż .
Macie jaki sposób na ustawienie domowym sposobem naciągu paska ?
i jeszcze jedno pytanie -od czego zależy ilość kabli przy alternatorze ?
Bo u siebie mam jeden kabel ,a na tutorialach gdzie nie patrze to są conajmniej 2 .
300zł i mam jak nówkę ,wszystko wymienione i zrobiony praktycznie jak nowy . Mam pewnego gościa co to naprawia ,więc wiem co pisze
Jutro jade tylko dokupie pasek i biore się za montaż .
Macie jaki sposób na ustawienie domowym sposobem naciągu paska ?
i jeszcze jedno pytanie -od czego zależy ilość kabli przy alternatorze ?
Bo u siebie mam jeden kabel ,a na tutorialach gdzie nie patrze to są conajmniej 2 .