Dzięki wszystkim za wsparcie!
Kamper buduję w etapach:
1. Etap projektowy (to juz ma m za sobą)
2. Zgromadzenie całego wyposażenia przestrzeni mieszkalnej (te też już praktycznie ukończyłem)
3. Budowa kontenera mieszkalnego (spawany szkielet zlecę specjalistom a ściany, okna, i ocieplenie zrobię sam)
5. Instalowanie wyposażenia (tego etapu nie mogę sie już doczekać, gdyż będę mógł przetestować wszystkie swoje pomysły tam zastosowane)
6. Na tym etapie będzie gotowy moduł mieszkalny, stojący na podnośnikach śrubowych, możliwy do zainstalowania na każdej ramie. Moduł mieszkalny i samochód muszą wchodzić do standardowego kontenera morskiego 12 metrowego, aby tanio można było przewieźć je na inny kontynent. Przewóz towarów bez kontenerów jest diabelnie drogi. Nawet gdy nie będzie mnie stać czasowo na wymarzony samochód to będę mógł używać tego na działce na Mazurach.
7. Zakup samochodu z pustą ramą. Chciałbym UNIMOGa 4000, ale nie wiem czy dam radę finansowo. UNIMOG to jest kultowe auto (jak Smart) i ceny szybują w kosmos. Jeżeli nie będzie mnie stać na UNIMOGa to pewnie tymczasowo kupię Mercedesa Sprintera z rama po potem wymienię na innego nosiciela modułu mieszkalnego:
Początkowo zamierzałem zintegrować z kamperem jakiegoś QUADa lub jakąś lekką "ZMOTĘ" 4x4, jednak doszedłem do wniosku, że drugi samochód terenowy nie będzie potrzebny mi w zestawie a przyda się kulturalny, "cywilny" samochodzik, którym będę mógł zwiedzać kulturalne centra miast i padło na Smarta. Smart w wersji elektrycznej jest jeszcze lepszy, gdyż samochody elektryczne mają wielkie ułatwienia w poruszaniu się w europejskich miastach! Niestety elektryk podnosi dramatycznie koszty całego przedsięwzięcia, które i tak już 2 razy przebiły zaplanowany budżet...
Pierwotny pomysł na zadokowanie autka terenowego, teraz będzie tam Smart:
Kamper buduję w etapach:
1. Etap projektowy (to juz ma m za sobą)
2. Zgromadzenie całego wyposażenia przestrzeni mieszkalnej (te też już praktycznie ukończyłem)
3. Budowa kontenera mieszkalnego (spawany szkielet zlecę specjalistom a ściany, okna, i ocieplenie zrobię sam)
5. Instalowanie wyposażenia (tego etapu nie mogę sie już doczekać, gdyż będę mógł przetestować wszystkie swoje pomysły tam zastosowane)
6. Na tym etapie będzie gotowy moduł mieszkalny, stojący na podnośnikach śrubowych, możliwy do zainstalowania na każdej ramie. Moduł mieszkalny i samochód muszą wchodzić do standardowego kontenera morskiego 12 metrowego, aby tanio można było przewieźć je na inny kontynent. Przewóz towarów bez kontenerów jest diabelnie drogi. Nawet gdy nie będzie mnie stać czasowo na wymarzony samochód to będę mógł używać tego na działce na Mazurach.
7. Zakup samochodu z pustą ramą. Chciałbym UNIMOGa 4000, ale nie wiem czy dam radę finansowo. UNIMOG to jest kultowe auto (jak Smart) i ceny szybują w kosmos. Jeżeli nie będzie mnie stać na UNIMOGa to pewnie tymczasowo kupię Mercedesa Sprintera z rama po potem wymienię na innego nosiciela modułu mieszkalnego:
Początkowo zamierzałem zintegrować z kamperem jakiegoś QUADa lub jakąś lekką "ZMOTĘ" 4x4, jednak doszedłem do wniosku, że drugi samochód terenowy nie będzie potrzebny mi w zestawie a przyda się kulturalny, "cywilny" samochodzik, którym będę mógł zwiedzać kulturalne centra miast i padło na Smarta. Smart w wersji elektrycznej jest jeszcze lepszy, gdyż samochody elektryczne mają wielkie ułatwienia w poruszaniu się w europejskich miastach! Niestety elektryk podnosi dramatycznie koszty całego przedsięwzięcia, które i tak już 2 razy przebiły zaplanowany budżet...
Pierwotny pomysł na zadokowanie autka terenowego, teraz będzie tam Smart: