ceny częsci sa bardzo rózne ja spotkałem sie z kpl tłoków z pierścieniami i swożniem za 500zł , tylko nie wiadomo było kto i gdzie je wyprodukował , jedyne info to made in UE co często równa sie made in china , jak ktos chce najtanszymi częsciami naprawić silnik do smarta to ja życze powodzenia.
Z pierścieniami jest podobnie najtansze sa z najgorszego materiału te po 120 są chromowo stalowe i dlatego silnik czesto juz po 50 tyś bierze olej , Brabus stosuje pierścienie nitrylowe zazwyczaj firmy NPR Japan no i za takie trzeba dac z 200 kilkadzięsiąt złotych , uszcaelka Victora Raintza 120zł , panewy korbowodowe 220zł , większośc rzeczy klejona na pastę termoodporną (nie mylić z silikonami) koszt opakowania 40zł na cały silnik , może jezcze jakis uszczelniacz 80 i 50zł .
Z pierścieniami jest podobnie najtansze sa z najgorszego materiału te po 120 są chromowo stalowe i dlatego silnik czesto juz po 50 tyś bierze olej , Brabus stosuje pierścienie nitrylowe zazwyczaj firmy NPR Japan no i za takie trzeba dac z 200 kilkadzięsiąt złotych , uszcaelka Victora Raintza 120zł , panewy korbowodowe 220zł , większośc rzeczy klejona na pastę termoodporną (nie mylić z silikonami) koszt opakowania 40zł na cały silnik , może jezcze jakis uszczelniacz 80 i 50zł .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl