TYM RAZEM BĘDZIE TANIO, ALE DLA 3 OSÓB!
ZEV T3-1 Micro
Powyższy Chińczyk okazał się niewiarygodnie drogi jak za prymitywne wykończenie i fatalne osiągi. Prawie nikogo na forum nie zainteresował, wiec teraz inna, taniutka alternatywa dla Smarta!
W podstawowej konfiguracji, która kosztuje ok. 5500 USD, nasz trzykołowy maluszek może rozpędzić się do 50 km/h, a jego zasięg wynosi 100 km (72 V, 6kwh 60ah). Pojazd ma wbudowaną ładowarkę. Można podłączyć go do zwykłego gniazdka. Istnieje możliwość zamówienia auta z większym akumulatorem (cena zaczyna się wówczas od 9000 USD).
Pojazd posiada silnik elektryczny o mocy 4 kilowatów. Pusty ZEV T3-1 Micro waży 360 kg. Całkowite wymiary pojazdy to 2380 x 1200 x 1585 mm. Rozstaw osi mierzy 1620 mm.
Przednie koło ma średnicę 13 cali (opona 135/70), dwa tylne – po 12 cali (opona 130/60). Prześwit wynosi 135 mm. Producent zastosował hydrauliczny układ hamulcowy z tarczami i klockami. Dodatkowo pojazd ma mechaniczny hamulec postojowy na tylnych kołach.
Na koniec niespodzianka. Nie jest to pojazd chiński, ani nawet produkowany w Chinach.
Made In USA!
Co o nim myślicie, jako o alternatywie Smarta?
ZEV T3-1 Micro
Powyższy Chińczyk okazał się niewiarygodnie drogi jak za prymitywne wykończenie i fatalne osiągi. Prawie nikogo na forum nie zainteresował, wiec teraz inna, taniutka alternatywa dla Smarta!
W podstawowej konfiguracji, która kosztuje ok. 5500 USD, nasz trzykołowy maluszek może rozpędzić się do 50 km/h, a jego zasięg wynosi 100 km (72 V, 6kwh 60ah). Pojazd ma wbudowaną ładowarkę. Można podłączyć go do zwykłego gniazdka. Istnieje możliwość zamówienia auta z większym akumulatorem (cena zaczyna się wówczas od 9000 USD).
Pojazd posiada silnik elektryczny o mocy 4 kilowatów. Pusty ZEV T3-1 Micro waży 360 kg. Całkowite wymiary pojazdy to 2380 x 1200 x 1585 mm. Rozstaw osi mierzy 1620 mm.
Przednie koło ma średnicę 13 cali (opona 135/70), dwa tylne – po 12 cali (opona 130/60). Prześwit wynosi 135 mm. Producent zastosował hydrauliczny układ hamulcowy z tarczami i klockami. Dodatkowo pojazd ma mechaniczny hamulec postojowy na tylnych kołach.
Na koniec niespodzianka. Nie jest to pojazd chiński, ani nawet produkowany w Chinach.
Made In USA!
Co o nim myślicie, jako o alternatywie Smarta?