(03.04.2019, 08:48)ŁYSY13 napisał(a): No tak ale to nie były hella oryginalne
https://www.fokus.sklep.pl/Zestaw-lamp-s...od-12-24-V
https://auto-west.pl/hella-ledayflex-ford-focus.html
Pozdrawiam Łysy13
Woda jako taka nie szkodzi diodom, są hermetycznie szczelne, może dojść co najwyżej do "korozji" styków i ich łączenia z płytką na której jest mocowana. Płytka ta służy do odprowadzenia ciepła.
Płytka musi mieć bardzo dobry kontakt z aluminiową obudową oczka, która jest dodatkowo żebrowana by lepiej odprowadzała ciepło.
Dopiero po rozebraniu oczka można zobaczyć co faktycznie było powodem jego uszkodzenia, ja stawiam na przegrzanie, czyli brak należytego odprowadzenia ciepła z płytki na której jest dioda, do obudowy oczka
1 sztuka diody 1W epistar to około 1 zł
dioda epistar 1W
do tego pasta termoprzewodząca też od 1zł
pasta termoprzewodząca
no i odrobina własnych chęci oraz lutownica
po wymianie nie ma różnic w świeceniu z oryginałem - pod warunkiem, że oczko da się rozebrać, a koszt śmieszny w porównaniu nawet z ceną oczek NSSC a co dopiero HELLA
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!