Nie do końca rozumiem.
Masz teraz dwa piloty:
- jeden uszkodzony mechanicznie na którym auto odpala,
- drugi kupiony na Allegro na którym, po zaprogramowaniu w S.C., auto nie odpala.
Smart ma dobre zabezpieczenie przed kradzieżą. Dlatego też zaprogramowanie drugiego klucza wymaga specjalistycznego programu dostępnego wyłącznie w S.C. i skomplikowanej procedury.
To moim zdaniem jest OK.
Procedura uzyskania drugiego klucza wygląda następująco:
- dojazd autem do S.C.,
- „wylegitymowanie” się dowodem rejestracyjnym i
prawem własności samochodu,
- zapłata niemałej kwoty,
- zamówieniem kluczyka w „fabryce” przez S.C.,
- odbiór kluczyka po ok. 2 tygodniach.
Nie ma możliwości żeby Smart na fabrycznie dostosowanym kluczyku nie odpalił.
W twoim przypadku albo kupiony na Allegro kluczyk namieszał w kompie albo przypadkowo wystąpiła inna usterka z której S.C. nie potrafi zdiagnozować.
Ja na miejscu S.C. bardzo bym się wstydził.
Masz teraz dwa piloty:
- jeden uszkodzony mechanicznie na którym auto odpala,
- drugi kupiony na Allegro na którym, po zaprogramowaniu w S.C., auto nie odpala.
Smart ma dobre zabezpieczenie przed kradzieżą. Dlatego też zaprogramowanie drugiego klucza wymaga specjalistycznego programu dostępnego wyłącznie w S.C. i skomplikowanej procedury.
To moim zdaniem jest OK.
Procedura uzyskania drugiego klucza wygląda następująco:
- dojazd autem do S.C.,
- „wylegitymowanie” się dowodem rejestracyjnym i
prawem własności samochodu,
- zapłata niemałej kwoty,
- zamówieniem kluczyka w „fabryce” przez S.C.,
- odbiór kluczyka po ok. 2 tygodniach.
Nie ma możliwości żeby Smart na fabrycznie dostosowanym kluczyku nie odpalił.
W twoim przypadku albo kupiony na Allegro kluczyk namieszał w kompie albo przypadkowo wystąpiła inna usterka z której S.C. nie potrafi zdiagnozować.
Ja na miejscu S.C. bardzo bym się wstydził.