Kłaniam się nisko, służę sznurkami
http://smartklub.pl/t-kupno-smarcika-rad...723?page=5
http://smartklub.pl/t-smart-nowa-zabawka...pie--14443
Mam panoramę z przysłoną, nigdy mi nie przeszkadzała (188cm wzrostu). Rozważania między benzyną a dieslem są dla mnie dość abstrakcyjne bez warunków wejściowych. "Nam" z Pikslem pykło ostatnio pierwsze wspólne 100 000 km (zakup XI.2015) - dla mnie benzyna w 450 nie istnieje. Ale do miasta na niewielkie przebiegi i okazyjne wyskoczenie na zlot - pewka. Gdyby trafił się okazyjny Ultimate 101 i akurat miałbym środki - to pewnie szarpałbym jak reksio szynkę, i miałbym z głowy rozterki czy klasyka chcę, czy daily (a teraz z taką schizofrenią jeżdżę...) No i zeby to latało, faktycznie trzeba trochę pokombinować - fabryczne zawieszenie nie jest zbyt przyjemne jak się TIRa mija i miota nim jak szatan; fabrycznym CDI też jeździłem tu i ówdzie, ale po dorzuceniu umpf nie wyobrażam sobie pielgrzymowania autostradą z ekonomiczną prędkością 115kmh...
http://smartklub.pl/t-kupno-smarcika-rad...723?page=5
http://smartklub.pl/t-smart-nowa-zabawka...pie--14443
Mam panoramę z przysłoną, nigdy mi nie przeszkadzała (188cm wzrostu). Rozważania między benzyną a dieslem są dla mnie dość abstrakcyjne bez warunków wejściowych. "Nam" z Pikslem pykło ostatnio pierwsze wspólne 100 000 km (zakup XI.2015) - dla mnie benzyna w 450 nie istnieje. Ale do miasta na niewielkie przebiegi i okazyjne wyskoczenie na zlot - pewka. Gdyby trafił się okazyjny Ultimate 101 i akurat miałbym środki - to pewnie szarpałbym jak reksio szynkę, i miałbym z głowy rozterki czy klasyka chcę, czy daily (a teraz z taką schizofrenią jeżdżę...) No i zeby to latało, faktycznie trzeba trochę pokombinować - fabryczne zawieszenie nie jest zbyt przyjemne jak się TIRa mija i miota nim jak szatan; fabrycznym CDI też jeździłem tu i ówdzie, ale po dorzuceniu umpf nie wyobrażam sobie pielgrzymowania autostradą z ekonomiczną prędkością 115kmh...