(21.09.2021, 18:10)kamilj112 napisał(a):Było sporo informacji, że problem może wynikać z regulatora zmiennych faz rozrządu. Przemo wymieniał nie wiem czy czujnik czy regulator i falowanie dalej było. Ale ponoć gdzieś tam sugerowano problem. Nie wiem jak często zmieniasz olej, bo olej ma bardzo duże znaczenie przy zmiennych fazach rozrządu. Większość z Nas (czyli posiadaczy 453, którzy mamy ze sobą kontakt) trzymamy się sztywno wymian co 10.000 km. Ale nawet pomimo takiego resursu, niektórzy mają falowanie.(12.04.2020, 14:34)kasiunqa napisał(a):(12.04.2020, 13:47)krzyss napisał(a): A ten zaworek probowaliscie rozebrac i nasmarowac ?
Gdzies widzialem zdjecia...
wymieniona przepustnica, uszczelki, cewki, czujniki na dolocie, czujnik faz rozrządu o którym mówisz też wymieniony i nic się nie zmieniło, nowa aktualizacja sterownika silnika i
Wczoraj odebrałem smarta po aktualizacji, zgłaszałem falowanie obrotów po postoju całonocnym itd, oprogramowanie zmienione, przyczyna nie znaleziona nie umieją pomoc. Kasiunqa czy problem rozwiazany i przyczyna znaleziona? Komputer nie pokazuje żadnych błędów i mechanicy nie wiiedza co robić. Czy może ktoś doradzić jak samemu może sobie poradzić? Widzę że tu mowa o przepustnicy, uszczelkach itd. Mi mechanik mówił że mogą jeszcze kompresję i tak dalej po sprawdzac ale mieli samochód cały tydzień i niestety jedynie olej zmieniony i aktualizacja a problem dalej jest. Świece zmienione wszystkie filtry też. Czasami podczas jazdy też czuć jakby coś mu dolegało i chwilowy przyrost albo zanik mocy miał przy równomiernej jeździe. Od czego zacząć jeśli mechanikowi błąd nie pokazuje i rozkłada ręce? Za każdą poradę co sprawdzić ewentualnie dorade jak to stwierdzić dziękuję. Niestety nie umie zmienić mechanika każdy po podpięciu komputera mówi nie wiem nie ma błędów. Wcześniej było to czasami odkąd jest chłodniej częściej a teraz dziennie. Nie wiem czy przez aktualizacje czy przez to że każda noc już chłodna
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)